معرفی رسمی گوشی گلکسی A41 میان رده جدید سامسونگ

بعد از معرفی رسمی سامسونگ گلکسی M21 نوبت به جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سری A این شرکت رسیده. سامسونگ گلکسی A41 با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند تر به نسبت گلکسی A40 بصورت رسمی معرفی شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A41

طراحی و صفحه نمایش

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، شبیه به طراحی می باشد که بیشتر گوشی های هوشمند سری قبلی این شرکت نیز از آن بهره برده بودند. در قسمت پشتی سه سنسور برای دوربین با چیدمانی ستونی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

با توجه به جنس سوپر آمولد در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نیز، دیگر خبری از سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند نیست و این قابلیت امینتی در قسمت صفحه نمایش در نظر گرفته شده. گلکسی A41 به صفحه نمایشی 6.1 اینچی از جنس سوپر آمولد مجهز شده که توانایی ارائه رزولوشن 2400×1080 را نیز دارد.

ناچ واتردراپ در نظر گرفته شده که یکی از ناچ های محبوب کاربران بخصوص در بخش گوشی های هوشمند میان رده می باشد، سبب شده تا شاهد نسبت تصویر بالای 20 به 9 برای صفحه نمایش این اسمارت فون باشیم.

دوربین

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم سه سنسور برای دوربین در قسمت پشتی در نظر گرفته شده. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین سه گانه گلکسی A41 را تشکیل می دهند.

به نسبت دوربین های گلکسی A40، گلکسی A41 به سنسور های دوربین قدرتمند تری مجهز شده. برای دوربین سلفی نیز در بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش، سنسور 25 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

پردازنده و باتری

سامسونگ پیش از شروع سال میلادی جدید اعلام کرده که قصد همکاری با شرکت مدیاتک را در دستور کار قرار داده. حال Samsung Galaxy A41 نیز به پردازنده هلیو پی 65 شرکت مدیاتک مجهز شده. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء اشاره کرد.

با توجه یه گوشی های قبلی این سری، توقع می رفت که حداقل باتری 4000 میلی آمپری برای این اسمارت فون در نظر گرفته شود اما باتری 3500 میلی آمپری به همراه شارژر 15 واتی مجهز به شارژ سریع نیز این گوشی میان رده را همراهی می کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد