لپ تاپ های جدید سامسونگ گلکسی Book Flex و Book Ion با قابلیت شارژ وایرلس

لپ تاپ های جدید سامسونگ گلکسی Book Flex و Book Ion با قابلیت شارژ وایرلس

کمپانی کره ای سامسونگ از دو لپ تاپ جدید خود با نام های Galaxy Book Flex و Galaxy Book Ion به صورت رسمی رونمایی کرد و اطلاعات مربوط به آنها را در وب سایت خود قرار داد. لپ تاپ های سبک و قدرتمند نسل جدید سامسونگ قابلیت شارژ وایرلس گوشی های هوشمند را به عنوان یک ویژگی منحصر بفرد ارائه می دهند.

سامسونگ از سال ها پیش وارد عرصه تولید لپ تاپ شده و در این مدت نیز محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. هر چند این کمپانی همانند سابق به تولید محصولاتی با کاربری عمومی و قیمت مناسب برای تمام کاربران نمی پردازد، اما وجود فناوری های متعدد و طراحی جالب توجه از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ های سامسونگ در سال های اخیر به شمار می روند. لپ تاپ گلکسی Book Flex و گلکسی Book Ion به عنوان نسل جدید محصولات سامسونگ شناخته می شوند که از فناوری شارژ وایرلس QI پشتیبانی می کنند.

سامسونگ در لپ تاپ گلکسی Book Flex و در بالاترین کانفیگ آن از پردازنده Core i7-1065G7 مبتنی بر معماری Ice Lake و 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 بهره می برد. صفحه نمایش تاشوی 13.3 اینچی آن قادر به ارائه وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل با استفاده از پنل QLED خواهد بود. در بخش ذخیره سازی نیز یک درایو سالید NVMe با ظرفیت 512 گیگابایت در نظر گرفته شده است. پورت های Thunderbolt 3 نیز برای اتصال تجهیزات مختلف سازگار با آن روی لپ تاپ جدید سامسونگ نصب شده اند.

دومین لپ تاپ سامسونگ با نام Galaxy Book Ion به پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10510U از خانواده Comet Lake به همراه 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 مجهز شده است. پردازنده Core i7-10510U از تعداد 4 هسته و 8 رشته پردازشی با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز و فرکانس بوست قابل توجه 4.9 گیگاهرتز به همراه 8 مگابایت حافظه نهان سطح سوم بهره می برد.

لپ تاپ Galaxy Book Ion در دو نسخه و با صفحه نمایش های 13.3 اینچی و 15.6 اینچی با وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل از نوع QLED تولید خواهد شد. صفحه مربوط به شارژ وایرلس در این دو لپ تاپ جدید سامسونگ، بخشی از تاچ پد آن به شمار می آید و با استفاده از آن می توانید گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند سازگار با فناوری QI را به صورت بی سیم شارژ کنید.

پست های مرتبط

مایکروسافت تقاضای دریافت مقداری از سودِ حاصل از همکاری بین اپل و OpenAI را دارد

در نسخه iOS 18 اپل Siri را با دستورات جدیدی برای کنترل برنامه‌ها مجهز می‌کند

سامسونگ تولید انبوه گره فرآیند 1 نانومتری خود را یک سال به جلو انداخت