افشای مشخصات و قیمت سامسونگ گلکسی F52 5G

سری F گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ، اعضای تازه واردی می باشند که توانسته اند همانند اسمارتفون های میان رده سری A و M سامسونگ، با بهره بردن از مشخصات مناسب، عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. در جدید ترین شایعات منتشر شده، اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی سامسونگ گلکسی F52 5G  به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت منتشر شده است. مشخصاتی که شباهت بالایی به سامسونگ گلکسی A52 5G دارد.

در نمای رو به رویی پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی F52 5G به صفحه نمایشی 6.57 اینچی با رزولوشن 1080p+ از نوع LCD مجهز خواهد شد. بریدگی ناچ دایره ای شکل ناچ نیز در قسمت بالایی و گوشه سمت راستی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی می باشیم. هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن های در نظر گرفته شده برای این سنسور های دروبین منتشر نشده، اما می دانیم که سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند میان رده همراهی خواهد کرد. در قسمت پایینی این گوشی هوشمند شاهد حضور درگاه شارژر و البته جک 3.5 میلی متری صدا می باشیم. جک صدای بسیار محبوبی که در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار از داشتن آن محروم شده اند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز پیش بینی می شود سامسونگ گلکسی F52 5G به پردازنده اسنپدراگون 720G شرکت کوالکام همانند سامسونگ گلکسی A52 5G مجهز شود.  باتری 4350 میلی آمپر ساعتی، شارژر 25 واتی شارژ سریع، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. سامسونگ گلکسی F52 5G قرار است با قیمت ارزان تر 310 دلاری به نسبت سامسونگ گلکسی A52 5G روانه بازار شود. هنوز تاریخ رسمی برای رونمایی در نظر گرفته نشده و باید ببینیم بعد از ورود این گوشی هوشمند میان رده به بازار ایران، با چه قیمتی فروش خود را آغاز می کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !