افشای مشخصات ریلمی نارزو 30 پیش از رونمایی / میان رده ای با مشخصات مناسب

تا به امروز شاهد رونمایی گوشی های هوشمند بسیار خوبی از شرکت چینی ریلمی بودیم که در برخی موارد حتی این گوشی های هوشمند میان رده، مشخصاتی در حد و اندازه اسمارتفون های پرچمدار را با خود به همراه داشتند. حال با توجه به شایعات منتشر شده، ریلمی نارزو 30 قرار است به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت معرفی شود و به لطف شایعه پراکنان، مشخصات کامل این گوشی هوشمند پیش از رونمایی فاش شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، مشابه با ریلمی نارزو 30 پرو می باشد که پیش از این معرفی شده بود. البته نارزو 30 به نسبت مدل پرو از مشخصات فنی ضعیف تر و به طبع قیمت مقرون بصرفه تری بهره می برد.

در نمای رو به رویی این گوشی میان رده قرار است به صفحه نمایش 6.5  اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شود. از جمله قابلیت های مناسب و قدرتمند در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز می باشد. برای طراحی صفحه نمایش هم از ناچ اینفینیتی O بهره برده. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین خواهیم بود که با چیدمانی ستونی شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پیش بینی می شود که یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین سه گانه ریلمی نارزو 30 را تشکیل خواهند داد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این گوشی هوشمند به پردازنده میان رده هلیو G65 شرکت مدیاتک مجهز شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژر 30 واتی شارژ سریع، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، از جمله مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد