اولین رندر منتشر شده آنر 50 با طراحی عجیب سنسور های دوربین

تا چندی پیش آنر یکی از زیر برند های بسیار محبوب هواوی بود که توانست با معرفی گوشی های هوشمند قدرتمندی، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. اما با توجه به تحریم های اعمال شده بر علیه هواوی توسط امریکا و محدودیت هایی که برای گوشی های هوشمند این شرکت به همراه داشت، سبب شد تا آنر از این پس بصورت مستقل فعالیت خود را در عرصه گوشی های هوشمند آغاز کند. حال قرار است گوشی های هوشمند خانوده آنر 50 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت معرفی شوند.

آنر وی 40 اولین گوشی هوشمند مستقل این برند بود که به مشخصات فنی قدرتمندی نیز مجهز شده بود. حال باید منتظر رونمایی رسمی گوشی های هوشمند آنر 50، آنر 50 پرو و آنر 50 پرو پلاس به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت باشیم. تا به امروز شایعات جالبی از مدل استاندارد این خانواده منتشر شده که طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین قسمت پشتی، در همان نگاه اول خودنمایی می کند.

در قسمت پشتی آنر 50 قرار است به سه سنسور دوربین مجهز شود. هنوز اطلاعاتی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده است، اما با توجه به تصاویر منتشر شده، یک سنسور دوربین اصلی به همراه سنسور فوق عریض و سنسوری از نوع پریسکوپ، این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد.

از نکته های جالب توجه سنسور های دوربین پشتی این گوشی هوشمند، ابعاد بزرگ سنسور دوربین اصلی می باشد. باید منتظر بود و دید آنر چه میزان رزولوشنی را برای سنسور دوربین اصلی این پرچمدار جدید خود در نظر خواهد گرفت. یکی دیگر از شایعات منتشر شده، پردازنده این گوشی های هوشمند می باشد. به احتمال خیلی زیاد و با توجه به برخی بنچمارک های منتشر شده، پرچمداران جدید آنر قرار است به قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شوند. پردازنده ای با معماری 8 نانومتری که در حال حاضر با توجه به عملکرد خیره کننده اش، بهترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد