آموزش حذف اکانت یوتیوب در سیستم عامل های ویندوز، اندروید و iOS

یکی از مشکلاتی که بسیاری کاربران در شبکه های اجتماعی، نرم افزار های پیام رسان و … دارند، حذف سریع و درست اکانت می باشد که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد وقتی تصمیم به حذف اکانت خود می گیرید، با توجه به قوانین موجود در هر نرم افزار، با مشکلاتی رو به شوید و در نهایت نتوانید اکانت خود را حذف کنید. در این مقاله قصد داریم تا سریع ترین راه برای حذف اکانت یوتیوب را در سیستم عامل های ویندوز، اندروید و iOS را گام به گام به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

سیستم عامل ویندوز

1.  وارد  YouTube Studio شوید و اکانت مورد نظری که می خواهید حذفش کنید را انتخاب کنید.

2.   در بخش setting گزینه channel را انتخاب کنید و در این بخش زبانه Advanced Settings را انتخاب کنید.

3.  در این صفحه اسکرول کنید تا گزینه Remove YouTube Content را مشاهده کنید.

4.  در این مرحله گزینه I Want to Permanently Delete My Content را انتخاب کنید. در این قسمت از شما برخی توضیحات را برای شما در راستای حذف اکانت را می دهد و باید بدانید که با حذف اکانت خود، تمام اطلاعاتی که در آن حساب کاربری دارید حذف می شود و دسترسی به این اطلاعات دیگر نخواهید داشت.

5.  در این مرحله اگر مطمئن هستید که قصد حذف اکانت خود را دارید، گزینه Delete My Content را انتخاب کنید و به همین راحتی اکانت شما حذف می شود.

سیستم عامل اندروید

1.  نرم افزار یوتیوب را در گوشی هوشمند خود اجرا کنید، بر روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید  و سپس گزینه  Manage Your Google Account را انتخاب کنید.

2.  گزینه Data and Personalization را انتخاب کنید.

3.  گزینه Delete a Service or Your Account را انتخاب کنید.

4.  در این مرحله بار دیگر از شما ورود دوباره را می خواهد. در این بخش به شما این اجازه را می دهد تا قبل از حذف اکانت خود، اطلاعات خود را ذخیره کنید.

5.   در این مرحله بار دیگر از شما درخواست ورود مجدد می کند. بعد از آن می توانید با انتخاب گزینه سطل زباله، اکانت خود را بصورت کامل حذف کنید.

سیستم عامل iOS

1.  وارد نرم افزار یوتیوب شوید و بر روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید و سپس گزینه Manage Your Google Account را انتخاب کنید.

2.  زبانه Data and Personalization را انتخاب کنید و با اسکرول کردن به سمت پایین گزینه Delete a Service or Your Account را انتخاب کنید.

3.  در این مرحله گزینه Delete a Google Service را انتخاب کنید. بعد از انتخاب از شما می خواهد تا بار دیگر به حساب کاربری خود وارد شوید.

4.   بعد از ورود دوباره، آیکون سطل زباله در کنار نرم افزار یوتیوب ظاهر می شوید و شما می توانید با انتخاب این آیکون، اکانت خود را حذف کنید.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729