نسخه اندرویدی شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس منتشر شد

شبکه اجتماعی صوتی تازه وارد کلاب هاوس توانست در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار بالایی در میان کابران به دست آورد. شبکه اجتماعی که تنها به شما امکان مکالمه های صوتی گروهی را می دهد. این شبکه اجتماعی در ماه فوریه 2021 به اوج محبوبیت خود رسید و بعد از کاهش چشم گیر برخی از کاربران این شبکه اجتماعی، حال نسخه اندروید آن را در دسترس کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است.

کلاب هاوس در ابتدا تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شد و برای عضویت در این شبکه اجتماعی نیاز به دعوت نامه از سوی اعضا داشتید. حال اما در راستای افزایش تعداد کاربران، نسخه اندرویدی این شبکه اجتماعی دیروز برای اولین بار در ایالات متحده منتشر شد و در حال حاضر کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی هم می توانند با استفاده از پلی استور به این نرم افزار محبوب و پرکاربر دسترسی داشته باشند.

کلاب هاوس این بار به برخی از مشخصات و قابلیت های جدیدی مجهز شده است. در این میان می توانیم به تشکیل باشگاه های مختلف اشاره کنیم. البته فعلا نسخه بتا برای گوشی های هوشمند اندرویدی منتشر شده و بدون شک در بازه زمانی مشخص، با رفع ایرادات احتمالی شاهد انتشار نسخه اصلی این شبکه اجتماعی محبوب خواهیم بود.

محبوبیت کلاب هاوس آنقدر بالا بود که حتی اینستاگرام قصد دارد تا قابلیت ایجاد گروه هایی که امکان مکالمه و بحث صوتی دارند را در نسخه های بروزرسانی آینده در نظر بگیرد. باید دید که آیا نرم افزاری Clubhouse در نسخه اصلی قابلیت های جدیدی را با خود به همراه خواهد داشت یا نه که به زودی شاهد انتشار نسخه رسمی نیز خواهیم بود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد