سامسونگ گلکسی F62 معرفی شد / مشخصاتی در حد و اندازه پرچمداران

بالاخره بعد از شایعات منتشر شده، امروز شاهد رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی F62 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم. اسمارت فونی که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. در این میان می توانیم به طراحی زیبا، صفحه نمایش با کیفیت، سنسور های دوربین عالی و باتری فوق قدرتمند اشاره کنیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی F62

سری F گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ از سری اسمارتفون های میان رده، رده بالای این شرکت می باشند. این گوشی هوشمند نیز همانطور که اشاره کردیم، به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

در نمای رو به رویی سامسونگ گلکسی F62 به صفحه نمایشی 6.7 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شد. با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده می بینیم که این گوشی میان رده رد بخش صفحه نمایش هیچ چیزی کم از یک پرچمدار ندارد.

برای طراحی صفحه نمایش هم از طراحی زیبای ناچ اینفینیتی O استفاده شده. بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش که ما را به یاد طراحی پرچمدارن این شرکت می اندازد، سنسور دوربین سلفی قدرتمند 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی اما شاهد حضور چهار سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی می باشیم که سامسونگ پیش از این نیز از چنین طراحی برای گوشی های هوشمند میان رده خود استفاده کرده بود. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه گلکسی F62 را تشکیل می دهند.

در بخش سخت افزاری هم این گوشی میان رده به پردازنده قدرتمند و اختصاصی اگزینوس 9825 سامسونگ مجهز شده، پردازنده که گوشی های هوشمند خانواده نوت 10 را نیز همراهی می کرد. رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

همانند تمام گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ که به باتری هایی با میزان ظرفیت بسیار خوبی مجهز شده بودند، این گوشی میان رده نیز به باتری قدرتمند 7000 میلی آمپر ساعتی را با خود به همراه دارد که نوید طول عمر مفید بسیار خوبی را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی می دهد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود