فروش دو میلیون نسخه ای بازی Valheim در کمتر از دو هفته

بازی Valheim یکی از جدیدترین عنوان هایی است که در جدول استیم قرار گرفته و موفقیت های چشمگیری را هم در Twitch و YouTube بدست آورده است. حالا والهیم چیست و چطور توانسته به این سطح از موفقیت برسد؟

در چند سال اخیر بازی ها بیشتر به سمت اسطوره محور شدن حرکت کردند و با این رویه سعی می کنند دنیایی قابل لمس را برای مخاطب خود آماده کنند. استودیو Irin Gate هم در این مسیر پا گذاشته و با ترکیب ایده های موفق دست به ساخت بازی Valheim زده است.

بازی Valheim با خلق یک جهان با پایه های اساطیر اسکاندیناوی توانسته خود را به عنوان یک بازی قابل ارزش معرفی کند. در این بازی جهان باز شما در نقش یک وایکینگ قرار میگیرید که باید قدرت ها و اعتبار خود را افزایش دهید.

محیط بازی پر است از رمز و رازهای پنهان که شما را برای اکتشاف به سوی خود فرا می خواند. البته در این جست و جوها خطرات بسیار زیادی در کمین شما هستند و باید آمادگی لازم را داشته باشید.

مکانیک های بسیار زیادی در بازی جای داده شده است، شما می توانید با جمع آوری آیتم های مختلف برای خود سر پناه بسازید و آن را گسترش دهید. شما در این پناهگاه می توانید خود را از خطرات محفوظ نگه دارید. در بازی چرخه آب و هوایی بصورت کامل و زیبا پیاده سازی شده است. به لطف تأثیرات و رویدادهای پویا مانند طوفان و باران، این احساس در شما ایجاد می شود که جهان بازی چقدر زنده است.

بهترین های Steam

در حال حاضر بازی های موفقی زیادی در Steam حضور دارند، در لیست بهترین ها شاهد عنوان هایی مانند PUBG ، DOTA و Destiny 2 هستیم. حالا به این جمع، بازی Valheim هم اضافه شده است. موفقیت این بازی جهان باز همه را شگفت زده کرده است. آیرن گیت در تاریخ 2 فوریه والهیم را در استیم بصورت Early Access منتشر کرد.

Iron Gate در خبری اعلام کرد: فقط در 13 روز، Valheim توسط بیش از دو میلیون گیمر خریداری شده است، این در حالی بود که رکورد حضور 360،000 بازیکن بصورت همزمان برای آن ثبت شده است. ما توانستیم یک رکورد بسیار خوب را در یک مبارزه وایکینگی از خود بجای بگذاریم.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند