اولین تصاویر لایو سامسونگ گلکسی M11 به همراه برخی مشخصات فنی

این روز ها شایعات بسیاری را از گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ می شنویم. گوشی های هوشمند میان رده ای که توانستند در سالی که گذشت نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کنند. اما برای اولین بار تصاویر لایوی از سامسونگ گلکسی M11 به همراه برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون منتشر شده.

در تصاویری که منتشر شده مطلع شده ایم که در قسمت پشتی سه سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده. هنوز اطلاعات دقیقی از سنسور های دوربین این گوشی منتشر نشده اما با توجه به میان رده بودن آن، به احتمال زیاد شاهد یک سنسور اصلی در کنار سنسور فوق عریض و سنسور سنجش عمق برای دوربین سه گانه سامسونگ گلکسی M11 خواهیم بود.

برای صفحه نمایش نیز طراحی جالبی در نظر گرفته شده و شاهد استفاده از ناچ زیبای اینفینیتی O می باشیم. با توجه به قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی میان رده، به احتمال زیاد صفحه نمایشی از جنس IPS LCD برای گلکسی M11 در نظر گرفته شده است.

اما تنها موردی که تقریبا بصورت رسمی می توان به آن اشاره کرد، باتری این گوشی هوشمند میان رده می باشد. باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری که به شارژر 15 واتی شارژ سریع مجهز شده. برای چنین گوشی میان رده ای انتخاب چنین ظرفیت باتری اتفاق بسیار خوبی می باشد که نوید طول عمر مفید بسیار خوبی را می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !