سری جدید گوشی های میان رده سامسونگ چگونه خواهند بود؟

سامسونگ با رونمایی از سری گوشی های میان رده A و M خود موفقیت های بسیار خوبی را کسب کرد. این دو سری از گوشی های سامسونگ توانستند بهترین میزان فروش در میان گوشی های میان رده این شرکت را به خود اختصاص دهند. حال نیز قرار است سامسونگ سری جدیدی از گوشی های میان رده سری A و M خود را روانه بازار کند که این بار برخی از مشخصات گلکسی M30ُs منتشر شده.

در تصاویر منتشر شده به لطف شایعات، طراحی احتمالی در نظر گرفته شده برای گلکسی M30s را مشاهده می کنیم. در قسمت پشتی این گوشی هوشمند شاهد استفاده از سه سنسور برای دوربین های اصلی سه گانه می باشیم و در کنار آن بریدگی دایره ای شکلی نیز برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده.

در نگاه اولیه باید گفت طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده چندان چنگی به دل نمی زند، اما سامسونگ به نسبت گلکسی M30 مشخصات فنی قدرتمند تری را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته.

سنسور 48 مگاپیکسلی یکی از سه سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهد. در کنار  این سنسور قدرتمند به احتمال زیاد شاهد استفاده از یک سنسور فوق عریض و سنسوری عمقی خواهیم بود.

پردازنده اگزینوس 9610 که پیش بینی می شود گلکسی M30s را همراهی کند یکی دیگر از مشخصات خوب در نظر گرفته شده می باشد. اما قطعا نقطه قوت این گوشی میان رده سوای مشخصاتی که گفته شد، میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده می باشد. باتری 5000 میلی آمپری قدرتمند این گوشی هوشمند، نوید طول عمر مفید بسیار خوبی را برای گلکسی M30s می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد