اولین تصاویر لایو ریلمی ایکس تی / رقابت برای ثبت رکورد سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی

در همین روز ها باید منتظر رونمایی شیائومی ردمی نوت 8 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی سامسونگ باشیم. اما در اقدامی جالب، تصاویر لایوی از ریلمی ایکس تی که قرار است به همین سنسور مجهز شود منتشر شده.

تصاویر منتشر شده نشان از آن دارد که گوشی جدید ریلمی آماده رونمایی رسمی می باشد. حال رقابت داغ تر می شود. پیش از بعد از رونمایی ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو که بسیاری از کاربران را برای مشاهده اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی نا امید کرده بودند، همگان ردمی نوت 8 پرو را به عنوان اولین گوشی هوشمند با دوربین 64 مگاپیکسلی می شناختند.

تصاویر لایو ریلمی ایکس تی شایعات را تایید کرد

اما حال تصاویر لایو کمی معادلات را به هم ریخته. حالا دیگر با توجه به اینکه ریلمی ایکس تی آماده رونمایی رسمی می باشد، امکان دارد حتی زودتر از ردمی نوت 8 پرو نیز رونمایی شود. باید منتظر بود و دید کدامیک از این گوشی های هوشمند نام خود را به عنوان اولین گوشی مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی جهان ثبت خواهند کرد.

تصاویر جدید که به تازگی در رسانه اجتماعی چین ویبو منتشر شده، رنگ حقیقت به تمام شایعات منتشر شده از این گوشی هوشمند بخشیده.

دوربین های اصلی چهار گانه یکی از این شایعات بود. از طرفی بر خلاف ریلمی 5 پرو و ریلمی 5 در قسمت پشتی این گوشی هوشمند، محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده نمی کنیم با این تفاصل به احتمال زیاد شاهد استفاده از صفحه نمایش سوپر آمولد برای این گوشی هوشمند خواهیم بود که قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را با خود به همراه خواهد داشت.

سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عرض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک استفاده می شود در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای سنسور های اصلی دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

 

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند