سامسونگ گلکسی M31 روند موفقیت آمیز گوشی های میان رده این شرکت را ادامه می دهد

بدون شک باید قبول کرد که گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ به نسبت گوشی های میان رده دیگر شرکت ها توانسته اند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند. بخصوص در بازار ایران این گوشی های هوشمند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند و بیشترین میزان فروش را به نسبت شرکت های رقیب به خود اختصاص داده اند. این بار اما گلکسی M31 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی میان رده این شرکت رونمایی شود که در ادامه به برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی که تا به امروز منتشر شده خواهیم پرداخت.

در جدیدترین اخبار منتشر شده شاهد بنچمارک این گوشی میان رده بوده ایم. با توجه به آنچه مشاهده کرده ایم، رم 6 گیگابایتی برای این محصول در نظر گرفته شده. گلکسی M31 قرار است سیستم عامل اندروید 10 را به عنوان سیستم عامل پایه با خود به همراه داشته باشد.

هنوز هیچ خبر رسمی از پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که با توجه به میان رده بودن آن شاهد حضور پردازنده اختصاصی اگزینوس 9611 سامسونگ باشیم.

برای سنسور های دوربین اما گویا قرار است از سه سنسور استفاده شود. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

دلایلی که نباید فعلاً به نسخه بتای iOS 18 به‌روزرسانی کرد

شرکت SMIC به جایگاه سوم در رتبه‌بندی جهانی سازندگان تراشه‌ صعود کرد

دیو برک، مدیر بخش اندروید شرکت گوگل از کار خود کناره‌گیری کرد