ویدئو HANDS_ONE سامسونگ گلکسی M60

ویدئو HANDS_ON سامسونگ گلکسی M60 به تازگی در یوتیوب منتشر شده. این در حالی می باشد که پیش از این هیچ شایعه ای از این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ منتشر نشده بود. به همین دلیل در رابطه با واقعی بودن این ویدئو هیچ نظر قاطعی نمی توان داد.

پیش از این سامسونگ گلکسی M40 به عنوان آخرین گوشی هوشمند میان رده سری M این شرکت شناخته می شد. اما مشخص نیس چرا سامسونگ از گلکسی M50 رونمایی نکرده و حال ویدئو HANDS_ON سامسونگ گلکسی M60 منتشر شده.

اما یکی از اصلی ترین تفاوت های در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده جدید، صفحه نمایش متفاوت در نظر گرفته شده به نسبت صفحه نمایش گلکسی M40 با ناچ زیبای اینفینیتی O می باشد. سامسونگ با توجه به آنچه در ویدئو مشاهده می کنیم از ناچ واتر دارپ مانند یا همان ناچ اینیفینیتی V خود گویا برای این محصول میان رده جدید استفاده کرده.

در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده از دو سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. شاید به نسبت گلکسی M40 که از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند شده بود، این گوشی هوشمند جدید از تعداد سنسور های کمتری برای دوربین اصلی استفاده کرده باشد، اما این بار سنسور های قدرتمند تری در نظر گرفته شده.

گویا سامسونگ این بار، دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند میان رده خود را به یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز کرده. سنسور 16 مگاپیکسلی نیز مشخص نشده از چه نوعی می باشد اما در میان سنسور های تله فوتو و فوق عریض، احتمال استفاده از سنسور فوق عریض بیشتر می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !