تصاویر لایو سامسونگ گلکسی تب اس 6

تصاویر لایو سامسونگ گلکسی تب اس 6 که به تازگی منتشر شده اطلاعات جالبی از این تبلت جدید سامسونگ را در اختیار ما قرار داده. پیش از این نیز شایعاتی از این تبلت هوشمند منتشر شده بود اما این بار با توجه به تصاویر، نام رسمی در نظر گرفته شده و مشخصات ظاهری این محصول جدید مشخص شده.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در هنگام آماده به کار شدن این تبلت جدید، نام سامسونگ گلکسی تب اس 6 نمایان می شود. پس بدون شک، این نام رسمی و در نظر گرفته شده برای این محصول می باشد. از طرفی با توجه به ابعاد صفحه نمایش به احتمال زیاد شاهد استفاده از صفحه نمایش 10.5 اینچی خواهیم بود و پیش بینی می شود که از حداقل رم 6 گیگابایتی با حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی برای مدل پایه این تبلت هوشمند استفاده شود.

اما از دیگر مشخصاتی که به احتمال خیلی زیاد برای این محصول در نظر گرفته شده، پردازنده قدرتمند آن می باشد. گویا سامسونگ قصد دادر برای اولین بار در میان تبلت های هوشمند خود از پرازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بهره ببرد. این در حالی می باشد که پیش از این اسنپدراگون 845، قدرتمند ترین پردازنده استفاده شده در میان تبلت های هوشمند این شرکت بوده.

در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده از دوربین های اصلی دوگانه می باشیم. هر چند هنور هیچ گونه مشخصاتی از سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این تبلت هوشمند  منتشر نشده، اما استفاده از دو سنسور برای دوربین اصلی، اتفاق خوبی می باشد.

تاریخ دقیقی نیز برای رونمایی در نظر گرفته نشده، اما احتمال حضور این محصول در نمایشگاه IFA امسال نیز ممکن می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود