گوشی جدید هواوی با دوربین های اصلی چهار گانه و باتری 3900 میلی آمپری رونمایی خواهد شد

گوشی جدید هواوی این بار با توجه به اخبار منتشر شده، تاییدیه استفاده از دوربین های اصلی چهار گانه و باری 3900 میلی آمپری را گرفته. پیش از هواوی پی 30 پرو نیز از همین تعداد سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره برده بود، اما با توجه به مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی جدید هواوی، گویا این محصول جزو گوشی های هوشمند میان رده این شرکت خواهد بود

هیچ گونه تصویری از این گوشی هوشمند جدید منتشر نشده اما با توجه به تصاویر که مشاهده می کتید، قابلیت پیش بینی برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده وجود دارد.

صفحه نمایش 6.26 اینچی IPS با رزولوشن 2340×1080 اولین نشانه میان رده بودن این گوشی هوشمند می باشد. اما هواوی برای دوربین های اصلی نیز چیزی کم نگذاشته و قرار است از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی این محصول میان رده جدید خود استفاده کند. احتمال استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نیز وجود دارد.

اطلاع دقیقی از پردازنده در نظر گرفته شده نداریم، اما به احتمال خیلی زیاد پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتزی با رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی برای این گوشی هوشمند میان رده در نظ گرفته خواهد شد. از دیگر مشخصات سخت افزاری قطعی، باتری 3900 میلی آمپری می باشد.

با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، این محصول ار می توان جزو گوشی های هوشمند میان رده هواوی در نظر بگیریم، اما نباید توقع قیمت چندان پایینی به نسبت گوشی های میان رده دیگر را از این محصول را داشته باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد