مقایسه زمان شارژ باتری گلکسی نوت 10 پلاس با وان پلاس 7 پرو،آیفون ایکس اس مکس و نوت 9

پرچمداران جدید سامسونگ در قالب دو گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 بصورت رسمی معرفی شدند. یکی از ویژگی های بسیار قدرتمند در نظر گرفته شده برای مدل پلاس این پرچمداران، بهره بردن از شارژر سریع 45 واتی می باشد که البته باید خاطر نشان کرد که برای استفاده از چنین شارژر قدرتمندی باید آن را به عنوان یک محصول جانبی خریداری کنید. مقایسه زمان شارژ باتری این گوشی های هوشمند چالشی جالبی به نظر می آید.

اما در جعبه گلکسی نوت 10، شارژر سریع 25 واتی در نظر گرفته شده. در این آزمایش نیز از همین شارژر به جای شارژر 45 واتی استفاده شده.

مقایسه زمان شارژ باتری پرچمداران برتر

قطعا در میان رقبای نوت 10 پلاس، این وان پلاس 7 پرو می باشد که با بهره بردن از شارژر 30 واتی شانس پیروزی بیشتری خواهد داشت. از طرفی باتری 4300 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای نوت 10 پلاس در مقابل باتری 4000 میلی آمپری وان پلاس 7 پرو نیز شانس پیروزی پرچمدار وان پلاس را بیشتر کرده. بی شک با این تفاصیل در مقایسه زمان شارژ باتری این گوشی های هوشمند، وان پلاس 7 پرو شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

اما در کمال ناباوری، این گل سر سبد سامسونگ بود که توانست با ثبت زمان 1 ساعت و 5 دقیقه زودتر از پرچمداران دیگر و 20 دقیقه زودتر از وان پلاس 7 پرو به شارژ 100 درصدی برسد. اما دلیل این اتفاق چیست؟

تنها دلیل این اتفاق به لحظات پایانی شارژ شدن این گوشی های هوشمند بر می گردد. شارژر 30 واتی وان پلاس 7 پرو هنگام نزدیک شدن به شارژ کامل باتری برای جلوگیری از آسیب رسیدن به باتری این گوشی هوشمند، میزان با قدرات 10 وات باتری را تا رسیدن به شارژ کامل پر می کند، این در حالی می باشد که شارژر 25 واتی سامسونگ، قدرت 15 واتی را در لحظات پایانی برای شارژر کامل باتری 4300 میلی آمپری این گوشی هوشمند در نظر می گیرد.

در پایان در کنار دعوت شما به دیدن این رقابت نفس گیر، تنها یک سوال به جود می آید. شارژر 45 واتی چه عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان خواهد داد. سامسونگ وعده مدت زمان 30 دقیقه ای را برای شارژ کامل این گوشی هوشمند داده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !