فروش یک میلیون دستگاهی سامسونگ گلکسی اس 10 5G تنها در کره جنوبی

سامسونگ گلکسی اس 10 5G به همراه گوشی های خانواده گلکسی اس 10 این شرکت رونمایی شد. سوای بهره بردن از مودمی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم این گوشی هوشمند از دوربین های اصلی چهار گانه ای نیز بهره مند شده بود. با توجه به اینکه 80 روز از آغاز فروش این گوشی هوشمند گذشته، آمار فروش بسیار خوبی را از خود به ثبت رسانیده.

شاید بعد از معرفی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 با توجه به قیمت های تقریبا بالای در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، همگان گمان می کردند همان بلایی که بر سر آخرین پرچمداران اپل آمد این بار گریبان سامسونگ را نیز خواهد گرفت.

اما باید گفت نه تنها چنین اتفاقی نیافتاد، بلکه به نسبت سامسونگ گلکسی اس 9، پرچمداران جدید توانستند آمار فروش بهتری را از خود به ثبت برسانند. حال نیز بعد از گذشت 80 روز از آغاز فروش سامسونگ گلکسی اس 10 5G شاهد فروش یک میلیون دستگاهی این گوشی هوشمند می باشیم.

هنوز آمار فروش این گوشی هوشمند در امریکا و اروپا مشخص نشده اما چنین اتفاقی نشان دهنده موفقیت کامل سامسونگ در زمینه فروش جهانی می باشد. بی دلیل نیست که سامسونگ اولین شرکت از نظر میزان فروش گوشی های هوشمند جهانی می باشد.

جالب تر اینکه همزمان با این گوشی هوشمند، فروش ال جی وی 50 تینکیو 5G نیز آغاز شد و تا به الات ال جی نیز توانسته به میزان فروش 280 هزار دستگاهی برسد. چنین میزان فروشی برای شرکت ال جی نیز موفقیت خوبی محسوب می شود اما در مقبل آمار خیره کننده سامسونگ، که بصورت میانگین موفق به فروش تقریبا 13 هزار دستگاه از این گوشی هوشمند شده باید گفت چیزی نیست که چندان به چشم آید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد