تایید استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی شیائومی می CC9

شیائومی می CC9 به عنوان اولین محصول سری جدید CC این شرکت با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، قرار است در تاریخ 2 جولای (11 تیر) بصورت رسمی معرفی شود. در مقابل شرکت های قدرتمندی چون سامسونگ، هواوی و اپل که رتبه های اول تا سوم میزان فروش گوشی های هوشمند جهانی را در اختیار دارند، بعد از تحریم های در نظر گرفته شده برای هواوی، بسیاری از متخصصان، شیائومی را جانشین این شرکت چینی می دانند.

شیائومی بعد از معرفی پوکوفون اف 1 توانست میزان فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد. حال محصول جدید این شرکت با توجه به احبار منتشر شده، که توسط مدیر عامل این شرکت در صفحه شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی برای شیائومی CC9 مورد تایید قرار گرفته.

شیائومی می CC9 با دوربین سلفی قدرتمند

هنوز مشخص نشده که این گوشی هوشمند جدید به عنوان یک پرچمدار روانه بازار خواهد شد یا گوشی میان رده. اما با توجه به تخصص شیائومی در خصوص گوشی های هوشمند میان رده، گمان می رود که این شرکت چینی قصد دارد تا بار دیگر گوشی هوشمند میان رده ای را با امکانات بسیار خوب و قیمت مقرون بصرفه روانه بازار کند. استفاده از سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی این محصول جدید، نوید رونمایی یک گوشی هوشمند قدرتمند و مناسب را می دهد.

با توجه به بیانیه مدیر عامل این شرکت، دوربین سلفی در نظر گرفته شده به فیلتر های جدیدی مجهز خواهد شد که کیفیت هرچه بهتر ثبت تصاویر را با خود به همراه خواهد داشت.

از طرفی تنها یک هفته تا تاریخ در نظر گرفته شده برای رونمایی این محصول جدید شیائومی زمان باقی مانده و طبق عادت شرکت های چینی به احتمال خیلی زیاد تا روز رونمایی رسمی، شاهد منتشر شدن مشخصات بیشتر در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم بود. با ما همراه باشید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !