تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 20 و گلکسی فولد 2 مشخص شد

سامسونگ برای سال میلادی جدید قرار است از دو پرچمدار جدید رونمایی کند. در حالی که توقع می رفت گلکسی اس 11 پرچمدار جدید سری اس این شرکت باشد، سامسونگ نام گلکسی اس 20 را برای این پرچمدار جدید خود که به احتمال خیلی زیاد در قالب یک خانواده رونمایی خواهند شد در نظر گرفته. در کنار این گوشی هوشمند شاهد رونمایی دومین گوشی انعطاف پذیر این شرکت یغنی گلکسی فولد 2 نیز خواهیم بود.

تاریخ رونمایی گلکسی اس 20

به تازگی ویدئویی از اعلام رویدادی جدید برای سامسونگ منتشر شده. در این ویدئو هیچ اطلاع و حتی تاریخ دقیقی برای رونمایی این گوشی های هوشمند مشخص نشده است. اما به لطف اخبار منتشر شده از تاریخ دقیق رونمایی این گوشی های هوشمند جدید مطلع شده ایم.

سامسونگ گلکسی اس 20 و گلکسی فولد 2 قرار است در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) بصورت رسمی رونمایی شوند. از جمله مشخصات در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 می توان به سنسور های دوربین اصلی آن اشاره کرد.

برای سنسور های دوربین نیز حداقل ۴ سنسور و یا شاید ۵ سنسور در نظر گرفته خواهد شد. سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ بالاخره قرار است برای این محصول شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. برخی شایعات خبر از همراهی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری اپتیکال را برای این گوشی هوشمند می دهند.

از نکته های جالب این سامسونگ گلکسی اس 20 با توجه به طراحی های پیش بینی شده، شباهت طراحی آن با آخرین گوشی های میان رده این شرکت یعنی گلکسی A51 و گلکسی A71 می باشد. باید منتظر بود و دید که سامسونگ از چه قابلیت ها و طراحی هایی برای پرچمداران جدید سری اس خود بهره خواهد برد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد