قیمت سامسونگ گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس مشخص شد

سامسونگ قصد دارد تا در سال میلادی آینده گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 21 را به عنوان جدیدترین پرچمدارانش معرفی کند. تا به امروز شایعات بسیاری از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمداران شنیده بودیم. مشخصاتی که نشان از آن دارد که سامسونگ می خواهد قدرتمند تر از همیشه وارد عرصه رقابت شود. حال قیمت های در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس به لطف شایعه پراکنان مشخص شد.

با توجه به اخبار منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 21 قرار است با قیمت پایه 999 دلاری و گلکسی اس 21 پلاس نیز با قیمت 1399 دلاری روانه بازار شوند. هنوز اطلاعاتی از قیمت در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت منتشر نشده اما بی شک قیمت گرانتری را به خود اختصاص خواهد داد.

گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس به همراه گلکسی اس 21 اولترا قرار است در قالب خانواده جدید سامسونگ بزودی معرفی شوند. طراحی در نظر گرفته شده برای هر سه گوشی هوشمند، طراحی چندان جدیدی نخواهد بود و پیش از این نیز پرچمداران سامسونگ از آن بهره برده بودند.

هر سه گوشی به صفحات نمایشی با ناچ اینفینیتی O مجهز شده اند که بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته. تفاوت صفحات نمایش این گوشی های هوشمند در ایعاد و نیز میزان نرخ بروزرسانی در نظر گرفته شده می باشد که بی شک مدل اولترا مشخصات قدرتمند تری به نسبت دیگر اعضای این خانواده خواهد داشت.

در قسمت پشتی اما سامسونگ از طراحی جدیدی برای قرار گیری سنسور های دوربین استفاده کرده. بریدگی مستطیلی شکلی که در قسمت کناری ادامه دار شده و طراحی جالبی را با خود به همراه دارد. مدل استاندارد و مدل پرو در قسمت پشتی از سه سنسور دوربین بهره برده اند دو مدل اولترا به چهار سنسور دوربین مجهز شده.

در خصوص سنسور های دوربین اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما می دانیم که بار دیگر شاهد حضور سنسور 108 مگاپیکسلی قدرتمند و اختصاص سامسونگ برای مدل اولترا خواهیم بود. در بخش مشخصات سخت افزاری نیز پیش بینی می شود پردازنده اختصاص اگزینوس 2100 سامسونگ و پردازنده اسنپدراگون 888 این پرچمداران جدید را همراهی کند.

پست های مرتبط

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

تصویری از کیس شارژ حلقه گلکسی منتشر شد

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد