بازیمو: بازی Cyberpunk 2077 نیامده کرک شد

یکی از خبرسازترین بازی های یک دهه اخیر که حواشی بسیار زیادی را با خود به همراه داشته یقینا Cyberpunk 2077 بوده است.

اگر نگاهی به ساخته های استودیو CD Projekt RED بیاندازید متوجه می شوید که عنوان هایی جنجالی حاصل کار این استودیو بوده است.

بازی هایی که وارد خط قرمزهای بسیار مهمی شده اند و حتی مرزهای جدیدی را تعریف کرده اند. اگر سری بازی های The Witcher را تجربه کرده باشید به عمق مطلب پی خواهید برد.

ولی اگر به شکلی فنی و اصولی به بازی های CD Projekt RED بپردازیم، می بینیم که یک گیم پلی کاملا ناب و رو به توسعه به صنعت بازی و سرگرمی معرفی شده است.

بازی Cyberpunk 2077 بیش از 6 سال مراحل ساخت و توسعه را سپری می کرد و با تبلیغات فراوان خود ادعای یک تحول در بازی های جهان باز را می کرد. مراحل ساخت سایبرپانک هم همراه با حواشی و تاخیرهای فراوانی بود.

حضور کیانو ریوز در سایبرپانک 2077 به عنوان جانی سیلورهند، جان تازه ای به این عنوان داد.

بالاخره بعد از تاخیرهای فراوان انتشار بازی Cyberpunk 2077 بسیار نزدیک است، جالب اینکه بازی هنوز منتشر نشده ولی گروه هکر Codex بازی را برای پلتفرم PC کرک کرده اند. این یک اتفاق بسیار جالب و نادر در صنعت بازی می تواند باشد. اگر بخواهیم نگاهی طنز به این اتفاق داشته باشیم بازی سایبرپانک 2077 با این کرک تاخیرهای پیاپی خود را در حق طرفداران جبران کرد.

طبق نمرات منتشر شده از سوی منتقدین و سایت های معتبر با یک بازی بسیار خوش ساخت مواجه هستیم که ارزش این همه صبر را داشته است.

ولی واقعا عجیب بود که سایبرپانک 2077 با این حجم از تبلیغات و هزینه های سنگین از یک قفل امنیتی درست و حسابی استفاده نکرد و حداقل می توانست از قفل امنیتی معروف Denuvo استفاده کند.

پست های مرتبط

بررسی تخصصی لپ تاپ Aero 14 OLED BMF گیگابایت

خانواده قربانیان تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی از شرکت‌های اکتیویژن و متا شکایت کردند

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی معرفی شد