آیا سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به پنج سنسور دوربین مجهز می شود ؟

بعد از عملکرد نه چندان خوب سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا به عنوان قدرتمند ترین پرچمداران این شرکت، حال سامسونگ تصمیم دارد تا با معرفی گلکسی اس 21 اولترا تمام این خاطرات بد را به فراموشی بسپارد. تا به امروز که هنوز مدت زمان تقریبا زیادی تا رونمایی پرچمداران جدید خانواده گلکسی اس 21 سامسونگ زمان باقی است، شایعاتی را شنیده ایم. حال در جدیدترین شایعات منتشر شده گویا با توجه به آنچه در تصاویر می بینیم، گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت در قسمت پشتی به پنج سنسور دوربین مجهز می شود.

همانطور که در اشاره کردیم، با توجه به آنچه در تصویر پایین می بینید، در قسمت پشتی شاهد قرار گیری پنج سنسور دوربین در کنار یکدیگر هستیم. این در حالی می باشد که پیش از این با توجه به تصاویر قبلی منتشر شده. این پرچمدار در قسمت پشتی چهاز سنسور دوربین در نظر گرفته بود. هنوز مشخص نیز این سنسور اضافه شده را باید به عنوان یک سنسور دوربین بشناسیم یا شاید سنسور سنجش عمق یا همان TOF باشد.

گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا گوشی های هوشمند خانواده جدید سامسونگ خواهند بود که در سال میلادی آینده قرار است معرفی شوند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند که به لطف شایعه پراکنان منتشر شده اند.

این بار با توجه به شایعات منتشر شده، مدل اولترا این خانواده قرار است از صفحه نمایشی کوچکتر به نسبت نسل قبلی بهره مند شود. گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس به صفحات نمایشی فلت و تخت و مدل اولترا به صفحه نمایشی خمیده یا همان curved  مجهز خواهد شد.

تا به امروز صفحات نمایش در نظر گرفته شده برای پرچمداران سامسونگ، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را داشتند و این بار قرار است اتفاقی جدید رقم بخورد. با توجه به شایعات منتشر شده، پرچمداران جدید سامسونگ قرار است به صفحات نمایشی با نرخ بروزرسانی 144 هرتز مجهز شوند.

هنوز اطلاعات دقیقی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده منتشر نشده اما قطعا در حال حاضر سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ، یکی از قدرتمند ترین سنسور های دوربین گوشی های هوشمند می باشد. به احتمال خیلی زیاد گلکسی اس 21 اولترا به این سنسور دوربین قدرتمند مجهز می شود، اما نکته جالب دیگر سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

شایعات خبر از مجهز شدن سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به سنسور 40 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی را می دهند. در صورتی که این اتفاق رقم بخورد، گلکسی اس 21 اولترا اولین پرچمدار این شرکت خواهد بود که به چنین سنسور دوربین سلفی قدرتمندی مجهز می شود. این در حالی می باشد که گلکسی نوت 20 اولترا به سنسور 10 مگاپیکسلی دوربین سلفی مجهز شده بود.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز باید شاهد حضور اولین پردازنده های 5 نانومتری سامسونگ و کوالکام باشیم. پردازنده اسنپدراگون 875 کوالکام و پردازنده اگزینوس 2100 سامسونگ، پرچمداران جدید این شرکت را همراهی خواهند کرد. پیش بینی می شود که مدل اولترا به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 65 واتی شارژ سریع مجهز شود.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !