سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می شود

بعد از معرفی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 که نتوانستند در مقابل پرچمداران شرکت های دیگر عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. حال قرار است پرچمداران جدید خانواده گلکسی اس 21 دیگر اشتباهات پرچمداران سری قبلی را تکرار نکنند. سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا را بی شک به مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت دیگر اعضای این خانواده مجهز خواهد شد.

با توجه به اخبار منتشر شده این بار سامسونگ طراحی جالبی را برای این گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است. در قسمت پشتی چهار سنسور با در بریدگی جالبی که شاید در نگاه اول مستطیلی شکل به نظر برسد اما در قسمت کناری با کشیدگی هایی نیز همراه است، قرار گرفته اند.

می توان طراحی رادیکال شکلی را برای این گوشی هوشمند تصور کرد. اما هنوز اطلاعات دقیقی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا منتشر نشده. تنها می دانیم که بی شک باز هم سنسور 108 مگاپیکسلی قدرتمند سامسونگ که پیش از این گلکسی نوت 20 اولترا و گلگسی اس 20 اولترا نیز به آن مجهز شده بودند، پرچمدار جدید سامسونگ را نیز همراهی می کند.

اما این بار سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM3 برای این پرچمدار قدرتمند در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به آنچه سامسونگ اعلام کردهف این سنسور توانایی دریافت بهتر 12 درصدی نور به نسبت سنسور قبلی را خواهد داشت. در کنار این سنسور قدرتمند شاهد حضور سنسور فوکوس خودکار یا همان Laser AF خواهیم بود. بهره بردن از چنین سنسوری سبب خواهد شد تا مشکل فوکوس خودکاری که سنسور های دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا با خود به همراه داشتند را دیگر برای این پرچمدار شاهد نباشیم.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !