سامسونگ گلکسی تب اس 6 5G اولین تبلت با قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم

شرکت های عرصه گوشی های هوشمند برنامه ویژه ای برای معرفی محصولات خود با توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را در سال 2020 دارند. اما سامسونگ همانطور که اولین شرکتی بود که توانست اولین گوشی هوشمند 5G را رونمایی کند، تبلت جدید گلکسی تب اس 6 5G نیز اولین تبلتی خواهد بود که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را خواهد داشت.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب اس 6 5G

صفحه نمایش 10.5 این تبلت از جنس سوپر آمولد بوده و توانایی ارائه روزولوشن QHD پلاس را خواهد داشت. در قسمت پشتی اما شاهد در نظر گرفته شدن دو سنسور برای دوربین می باشیم. سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی این تبلت را تشکیل می دهند.

میزان ظرفیت باتری 7040 میلی آمپری با توجه به پردازنده 7 نانومتری در نظر گرفته شده، توانایی طول عمر قابل قبولی را برای این تبلت به ارمغان خواهد آورد.  گلکسی تب اس 6 5G به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده که پیش از این پرچمداران گلکسی اس 10 این شرکت برای اولین بار از آن بهره برده بود.

مودم کوالکام ایکس 50 در نظر گرفته شده نیز قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G را خواهد داشت. ای تبلت قرار است تنها در یک مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و با قیمت 850 دلاری روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !