تکلیف گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Z Flip با انتشار تصاویر رسمی مشخص شد

بالاخره بعد از گمانه زنی های بسیار و شایعاتی که از سامسونگ گلکسی Z Flip به عنوان گوشی انعطاف پذیر جدید این شرکت منتشر شد، این بار شاهد منتشر شدن تصاویر رسمی از نمونه نهایی ساخته شده این گوشی هوشمند بوده ایم. با این تفاصیل Z Flip نامی است که برای جدیدترین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در نظر گرفته شده و دیگر خبری از گلکسی فولد 2 نیست.

همانطور که در پتنت های منتشر شده شاهد بودیم، این بار سامسونگ طراحی ساده تری را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته. صفحه نمایش این گوشی هوشمند همانند گوشی های تاشو قدیمی از قسمت بالایی به سمت داخل قابلیت تا شدن را خواهد داشت.

مشابه چنین طراحی را در موتورولا ریزر دیده بودیم. سامسونگ برای طراحی ناچ صفحه نمایش نیز از ناچ اینفینیتی O مشابه با آنچه در گلکسی نوت 10 پلاس شاهد بودیم استفاده کرده و با توجه به انعطاف پذیر بودن این صفحه نمایش، نام اینفینیتی فلکس را برایش در نظر گرفته است.

در قسمت پایینی صفحه نمایش و حاشیه های کناری، متریال پلاستیکی در کنار صفحه نمایش در نظر گرفته شده تا در هنگام تاشدن فشار زیاد به پنل صفحه نمایش وارد نشود. در قسمت پشتی اما در کنار دو سنسور دوربین این گوشی هوشمند صفحه نمایش کوچک 1.06 اینچی آمولد در نظر گرفته شده که قابلیت نمایش میزان ظرفیت باتری و اعلان ها را دارد. امیدواریم که با صفحه نمایش رنگی مواجه شویم.

مشخصات کلی سامسونگ گلکسی Z Flip

صفحه نمایش 6.7 اییچی با رزولوشن 2636×1080 و نسبت تصویر 22 به 9 

دوربین مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض 

دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس 

باتری 3300 میلی آمپری 

پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی Z Flip با محدوده قیمت 1400 تا 1500 دلاری روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد