چه محصولاتی در مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ معرفی خواهند شد؟

تنها یک روز تا برگزاری رویداد رسمی و بسیار مهم Galaxy Unpacked سامسونگ زمان باقی است و تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص محصولاتی که قرار است در این روبداد معرفی شوند شنیده ایم. در این مقاله اما خواهیم دید که سامسونگ چه محصولاتی را برای رونمایی در این رویداد در نظر گرفته است. از گوشی های هوشمند انعطاف پذیر گرفته، تا ساعت های هوشمند جدید این شرکت که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم.

اصلی ترین محصولاتی که همه منتظر رونمایی آن ها هستند، اسمارتفون های انعطاف پذیر جدید سامسونگ می باشد. در Galaxy Unpacked قرار است سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 به عنوان جدیدترین اسمارتفون های انعطاف پذیر این شرکت معرفی شوند. گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 تقریبا طراحی مشابه با نسل های قبلی را با خود به همراه خواهند داشت. تنها با این تفاوت که این بار به نسبت نسل ها قبلی، مشخصات قدرتمند تری برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.

برای مثال گلکسی Z Flip 3 این بار به صفحه نمایش ثانویه ای با ابعاد بزرگ تری مجهز خواهد شد و دیگر خبری از صفحه نمایش کوچک نسل قبلی که انتقاد های بسیاری را با خود در پی داشت نیست. از طرفی هر دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام نیز مجهز شوند.


مشخصات کامل به همراه تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی Z Flip3


هر آنچه از سامسونگ گلکسی Z Fold3 می دانیم


در کنار این دو محصول جذاب، سامسونگ قصد دارد جدیدترین ساعت های هوشمند خودش را، یعنی گلکس واچ 4 و واچ 4 کلاسیک را نیز معرفی کند. ساعت های هوشمندی که این بار در کنار بهره بردن از طراحی زیبا و جذابشان، مشخصات قدرتمند و قابلیت های بسیار کاربردی را با خود به همراه خواهند داشت. در این میان می توانیم به توانایی اندازه گیری اکسیژن موجود در خون اشاره کنیم. گلکسی بادز 2 نیز در این مراسم معرفی خواهد شد.


مشخصات کامل گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک به همراه تاریخ رونمایی


منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد