مشخصات کامل گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک به همراه تاریخ رونمایی

ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک قرار است بزودی به عنوان جدید ترین ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی شوند و تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص مشخصات و قابلیت های در نظر گرفته شده برای این ساعت های هوشمند شنیده ایم. این اسمارت واچ های جذاب قرار است در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) در مراسم ویژه سامسونگ بصورت رسمی معرفی شوند و در این مقاله قصد داریم تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات و برخی از قابلیت های در نظر گرفته شده برای این دو ساعت هوشمند.

گلکسی واچ کلاسیک با توجه به مشخصات قدرتمند تر و متریال ساخت با کیفیت تری که به نسبت مدل کلاسیک دارد، بی شک قیمت گران تری را نیز با خود به همراه خواهد داشت. مدل استاندارد قرار است در دو مدل 40 میل متری و 44 میلی متر معرفی شود. این در حالی است که شاهد رونمایی دو مدل 42 میلی متری و 46 میلی متری برای گلکسی واچ 4 کلاسیک خواهیم بود.

مدل های 40 میلی متری و 42 میلی متری واچ 4 و واچ 4 کلاسیک به صفحه نمایشی 1.19 اینچی با رزولوشن 396×396 پیکسلی از نوع سوپر امولد مجهز خواهند شد و در طرف مقابل مدل های 44 و 46 می متری واچ 4 و واچ 4 کلاسیک از صفحه نمایشی با ابعاد 1.36 اینچی با رزولوشن 450×450 پیکسلی از نوع سوپر امولد بهره خواهند برد.

سامسونگ این بار در بخش سخت افزاری برای هر دو ساعت هوشمند جدید خود، پردازنده اختصاصی اگزینوس W920 را در نظر گرفته است. 1.5 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 16 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. مدل 40 میلی متری واچ 4 و مدل 42 میلی متری واچ 4 کلاسیک، به باتری با میزان ظرفیت 247 میلی آمپر ساعت، مدل 44 میلی متری واچ 4 و 46 میلی متری واچ 4 کلاسیک، به باتری با میزان ظرفیت 361 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند شد.

در کنار مشخصات قدرتمند و طراحی زیبایی که برای این ساعت ها هوشمند در نظر گرفته شده است، این محصولات قابلیت های ویژه و البته جدید را با خود به همراه خواهند داشت. در این میان می توانیم به 40 برنامه ورزشی متفاوت و کاربردی و قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون اشاره کنیم. باید منتظر بود و دید که در مراسم رونمایی که قرار است گوشی های هوشمند انعطاف پذیر گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 نیز معرفی شوند، سامسونگ چه مشخصات دیگری را برای ساعت های هوشمندش در نظر خواهد گرفت.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد