شیائومی می میکس 4 با تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی می شود

سری می گوشی های هوشمند شیائومی که اغلب به عنوان پرچمداران این شرکت روانه بازار شده اند، تا به امروز توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند و در تست های انجام شده نیز برخی از پرچمداران این شرکت به عنوان برترین اسمارتفون های جهان نیز شناخته می شوند. حال قرار است شاهد رونمایی شیائومی می میکس 4 به عنوان جدیدترین اسمارتفون پرچمدار این شرکت باشیم که به لطف شایعه پراکنان و برخی از خبر های منتشر شده، اطلاعات جالبی در خصوص این گوشی هوشمند در اختیار ما قرار گرفته است.

شرکت های فعال در عرصه گوشی های هوشمند همواره سعی داشتند تا طراحی را برای صفحه نماشی محصولات خود در نظر بگیرند که فضای کمتری را برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی با خود به همراه داشته باشند. در این میان می توانیم به طراح های ناچ محبوب واتردراپ و اینفینیتی O اشاره کنیم که بسیاری از اسمارتفون های موجود در بازار از چنین طراحی های بهره برده اند.

البته در این میان برخی از اسمارتفون به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شدند که بهره بردن از چنین تکنولوژی سبب شد تا هیچ بریدگی و ناچی را در صفحه نمایش برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی شاهد نباشیم. البته اسمارتفون هایی که به این تکنولوژی مجهز شده اند، دیگر توانایی پشتیبانی از استاندارد های ضد آب IP را نخواهند داشت.

حال شاهد تکنولوژی جدید دوربین سلفی زیر صفحه نمایش می باشیم که تا به امروز تنها اسمارتفون ZTE Axon 20 5G از این تکنولوژی جذاب بهره برده که البته سنسور دوربین سلفی زیر صفحه نمایش این گوشی هوشمند نتوانست آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و این اتفاق نشان از آن دارد که تکنولوژی جدید هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد. حال با توجه به پوستر های منتشر شده و برخی از شایعات، شیائومی می میکس 4 قرار است از این تکنولوژی جذاب بهره مند شود. باید منتظر بود و دید آیا دوربین سلفی این گوشی هوشمند می تواند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد یا اینکه به سرنوشت نه چندان خوب ZTE Axon 20 5G دچار خواهد شد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود