اولین شایعات منتشر شده از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3

سامسونگ گویا قصد دارد تا در کنار رونمایی از گوشی های هوشمند خانواده گلکسی نوت 20 خود از جدیدترین ساعت هوشمند خود، یعنی گلگسی واچ 3 پرده برداری کند. حال به لطف شایعه پراکنان تصاویری از بدنه اصلی این ساعت های هوشمند که قرار است در دو مدل رونمایی شوند، منتشر شده است که اطلاعات جالبی را از این گجت هوشمند در اختیار ما قرار داده.

همانطور که گفتیم این ساعت هوشمند قرار است در دو مدل مختلف رونمایی شود. یک مدل 41 میلی متری و مدل 45 میلی متری. مدل 41 میلی متری قرار است به صفحه نمایشی 1.2 اینچی مجهز شود. این در حالی می باشد که مدل 45 میلی متری از صفحه نمایشی با ابعاد بزرگتر 1.6 اینچی بهره مند خواهد شد.

هر دو ساعت هوشمند از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی خواهند کرد و احتمالا برای سیستم عامل هر دوی آن ها شاهد در نظر گرفته شدن سیستم عامل Tizen OS 5.5 خواهیم بود.

با توجه به تصاویر منتشر شده، هر دو مدل ساعت هوشمند امسونگ گلکسی واچ 3 به صفحه نمایشی گردان مجهز خواهند شد. در اطراف صفحه نمایش اصلی اهرم چرخنده ای در نظر گرفته شده است که پیش از این نیز در نسل های قبلی ساعت های هوشمند این شرکت شاهد حضور آن بودیم که با استفاده از چرخاندن آن می توانید به منوهای مختلف دسترسی داشته باشید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد