طراحی نهایی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Z Flip3 مشخص شد

سامسونگ تا به امروز در عرصه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر توانسته است عملکرد بهتری را به نسبت شرکت های دیگر به نمایش بگذارد. در ابتدا شاید گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر جهان با مشکل صفحه نمایش تاشو رو به رو شده بود، اما رفته رفته شاهد رونمایی اسمارتفون های انعطاف پذیر بسیار جذابی از این شرکت بودیم. حال قرار است گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 به عنوان جدیدترین گوشی های انعطاف پذیر این شرکت بزودی رونمایی شوند.

تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص طراحی و مشخصات در نظر گرفته شده برای گلکسی Z Flip3 شنیده ایم. در این مقاله قصد داریم با توجه به تصاویر منتشر شده جدید، نگاهی به طراحی و برخی از مشخصاتی که قرار است این گوشی هوشمند را همراهی کنند داشته باشیم.

طراحی کلی این اسمارتفون شاید تفاوت چندانی با گلکسی Z Flip 5G نداشته باشد، اما تغییرات در نظر گرفته شده سبب شده تا Z Flip3 زیبایی بصری بسیار جذاب تری را به نسبت مدل قبلی داشته باشد. گلکسی Z Flip به صفحه نمایش ثانویه ای با ابعاد 1.1 اینچی مجهز شده بود.

صفحه نمایشی که برای حالت تاشو در نظر گرفته شده بود و برخی از اعلان های از قبیل، ساعت، پیام ها و تماس های ورودی را نشان می داد. اما ابعاد کوچک صفحه نمایش چندان برای این گوشی هوشمند در حالت تاشو جالب نبود و همین امر انتقاد هایی را از سمت کاربارن با خود به همراه داشت.

سامسونگ نیز به نظر کاربران خود توجه کرد و گویا قصد دارد تا صفحه نمایشی با ابعاد بزرگتر به نسبت گلکسی Z Flip برای گلکسی Z Flip3 در نظر بگیرد. پیش بینی می شود که گوشی هوشمند انطعاف پذیر جدید سامسونگ قرار است به صفحه نمایش ثانویه ای با ابعاد 1.9 اینچی در حالت تاشو مجهز شود.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی نیز مجهز خواهد شد. در قسمت پشتی شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین می باشیم که هنوز اطلاعاتی در خصوص میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور ها منتشر نشده است. در بخش مشخصات سخت افزاری نیز، پردازنده اسنپدراگون 888 و یا شاید پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس این گوشی هوشمند را همراهی کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !