ابعاد صفحه نمایش گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 مشخص شد

همانطور که می دانیم، بزودی قرار است شاهد رونمایی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ باشیم. سامسونگ در عرصه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر در ابتدای شروع فعالیتش، چندان عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشته بود و گلکسی Fold با مشکلات جدی در زمینه صفحه نمایش تاشو رو به رو شده بود. اما رفته رفته سامسونگ مشکلات را برطرف کرد و در حال حاضر، بدون شک این شرکت در عرصه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر به نسبت شرکت های دیگر، عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته است.

تا به امروز شایعات بسیاری  از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی های  هوشمند انعطاف پذیر منتشر شده است. اصلی ترین شایعه منتشر شده در خصوص سامسونگ گلکسی Z Fold3 بود که گویا قرار است از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بهره مند شود. البته در آخرین رندر های منتشر شده، شاهد حضور ناچ اینفینیتی O بودیم که با بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده بود.

ابعاد صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای گلکسی Z Fold3 به نسبت مدل قبلی تغیرات چندانی نداشته و این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایش اصلی با ابعاد 7.55 اینچ و صفحه نمایش ثانویه برای استفاده در حالت تاشو با ابعاد 6.23 اینچ مجهز شود. اما اصلی ترین تغییر ابعاد صفحه نمایش، مربوط به گلکسی Z Flip3 می باشد.

سامسونگ گلکسی Z Fold2 و گلکسی Z Flip

گلکسی Z Flip در حالت تاشو به صفحه نمایشی 1.1 اینچی مجهز شده بود که برخی از اعلان ها را نمایش می داد که ابعاد کوچک این صفحه نمایش انتقاد های بسیاری را در پی داشت. حال گلکسی Z Flip3 قرار است به صفحه نمایشی با ابعاد 1.9 اینچ در حالت تاشو، و صفحه نمایش اصلی  با ابعاد 6.7 اینچی مجهز شود.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !