سامسونگ گلکسی Chromebook 2 معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین لپ تاپ خود با نام گلکسی Chromebook 2 پرده برداری کرد. این در حالی می باشد که پیش از این نیز شاهد معرفی گلکسی Chromebook بودیم که قیمت گران 1000 دلاری را نیز با خود به همراه داشت. اما نوت بوک جدید سامسونگ تنها با قیمت 550 دلاری در نیمه اول سال 2021 روانه بازار خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی Chromebook 2

بی شک قدرتمند ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ، صفحه نمایشش می باشد. نوت بوک جدید سامسونگ به صفحه نمایشی 13.3 اینچی از نوع امولد مجهز شده است. از جمله قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش، می توانیم به ارائه رزولوشن 1920×1080 اشاره کنیم که در این ابعاد می تواند کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه کند.

حاشیه های در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نیز بسیار باریک بوده و زیبایی بصری جذابی به این لپ تاپ بخشیده است. با توجه به استفاده از پنل امولد، صفحه نمایش در نظر گرفته شده توانایی پشتیبانی از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را نیز خواهد داشت.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، گلکسی Chromebook 2 قرار است با قیمتی ارزان تر به نسبت نسل قبلی خود روانه بازار شود. این نوت بوک قرار است با قیمت 550 دلاری برای مدل 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پردازنده Intel Celeron 5205U و همچین با قیمت 670 دلاری برای مدل 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و پردازنده Intel Core i3-10110U روانه بازار شود.

بدون شک یکی دیگر از اصلی ترین معیار های برای خرید نوت بوک ها، طول عمر باتری به ازای هر بار شارژ می باشد. گلکسی Chromebook 2 به درگاه شارژر از نوع یو اس بی تایپ سی مجهز شده. از نظر طول عمر نیز در تست های اولیه انجام شده توانسته است طول عمر مفید 5 ساعتی به ازای هر بار شارژ کامل را ارائه کند. در این بخش Chromebook 2 به نسبت نسل قبلی خود توانست عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !