آیا جزر و مد زمان می تواند ماسه های خونین گناهان را بشوید؟ ماجرای کمیک God Of War: Fallen God

با ورود Kratos به دنیای بازی و سرگرمی تحولی عظیم بوجود آمد. همه ما یقینا تحت تاثیر ابهت و جاه طلبی کریتوس قرار گرفته ایم و شاید آن را در بالاترین جایگاه در بین شخصیت های بازی های رایانه ای قرار بدهیم. تحولات کریتوس همیشه باور پذیر بوده و مخاطب با آن ارتباطی نزدیک برقرار کرده است.

کوری بارلاک تقدیم می کند

از سه گانه گاد آف وار می توانیم به عنوان یکی از بهترین سه گانه های تاریخ یاد کنیم. اما زمانی که اولین تریلر از خدای جنگ در مراسم E3 برای پلی استیشن 4 نشان داده شد، همگی شگفت زده شدند و فریاد شادی سر دادند. کارگردان جدید بازی یعنی کوری بارلاک فشار زیادی برای ساخت این عنوان بسیار مهم متحمل شد و در نهایت به مقصد نهایی خود رسید.

چه بر سر کریتوس آمد

اما با دیدن گاد آف وار جدید، چند سوال مشترک بسیار مهم برای گاد آف وار بازها بوجود آمد، چطور کریتوس پا به این سرزمین گذاشت؟ چطور دستخوش این همه تغییرات شد؟ چطور جان سالم به در برد؟ حالا هدف او از زندگی کردن چیست؟

حالا هوادارانی که به این حجم از تغییرات هنوز عادت نکرده اند به زودی پاسخ های خود را دریافت می کنند. جواب تمام سوال های همه ما در God Of War: Fallen God وجود خواهد داشت.

وقتی شنیدیم که قرار است یک کتاب کمیک با محوریت کریتوس منتشر شود به نهایت هیجان رسیدیم ولی وقتی معلوم شد سوال های همه ما در مورد ابهامات داستان در این کمیک جواب داده می شود به آرامشی عجیب رسیدیم. البته اگر عاشق خدای جنگ و حماسه های او باشید این حس را به خوبی لمس می کنید.

در God Of War: Fallen God چه خواهیم دید

این کمیک درست پس از وقایع God Of War III اتفاق می افتد، دقیقا از جاییکه که زئوس توسط کریتوس به شکلی فجیعی کشته می شود. در ادامه فرار کریتوس از دنیای پر از کینه خودش را نشان میدهد و در واقع از یونان به نروژ سفر می کند تا دنیای درون خود را متحول کند.

در حال حاضر مشخص نیست که چند شماره از این مجموعه منتشر خواهد شد، البته God Of War: Fallen God در ابتدا قرار بود در ژوئن سال گذشته راه اندازی شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

آینده این ماجرا در رگناروک

استودیوی سانتا مونیکا در حال حاضر در حال کار بر روی God Of War: Ragnarok است که در واقع ادامه بازی تحسین شده سال 2018 خواهد بود. البته تا به حال اطلاعات بسیار کمی از این عنوان در دست داریم و طبق شایعات قرار است غیر از پلی استیشن 5 برای کنسول نسل هشتمی سونی هم ارائه شود. God Of War 2018 در حال حاضر با کیفیت 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه بر روی PS5 قابل پخش است. این بازی همچنین از انتقال فایل های ذخیره شما بین PS4 و PS5 پشتیبانی می کند.

در ابتدا قرار بود اولین شماره از مجموعه Fallen God برای انتشار در ماه ژوئن منتشر شود، اما مانند بسیاری از موارد برنامه ریزی شده برای اکران در سال 2020 همه چیز به تأخیر افتاد.

کمیک God Of War: Fallen God با انتشار از طرف Dark Horse با قیمت 3.99 دلار در دسترس خواهد بود.

آیا یک انسان می تواند از گذشته خود خلاص شود؟ آیا جزر و مد زمان می تواند ماسه های خونین گناهان را بشوید؟

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد