ماد جدید، بازی Mortal Kombat 11 را تبدیل به اول شخص می کند

استودیو Netherrealm در نسل هشتم انصافا برای بازی Mortal Kombat سنگ تمام گذاشت و طرفداران خود را حسابی سیراب کرد. دو مورتال کامبت با کیفیت در یک نسل نشان از قدرت نمایی این استودیو برای ساخت یک بازی مبارزه ای می دهد. بازی Mortal Kombat 11 یکی از بهترین های نسل هشتم در سبک مبارزه ای بود و به معنای واقعی همه را حیرت زده کرد. حالا هواداران به تمام چیزهایی که برایشان تدارک دیده شده راضی نشدند و سعی کردند دست به ساخت چیزهای جدیدتری بزنند.

تا به حال بازیمو سعی کرده مادهای مختلفی که برای مورتال کامبت ساخته شده است را برای شما عزیزان پوشش خبری دهد. بعد از ماد سکتور و سایرکس حالا یک مادساز به نام Ermaccer  که خودش یکی از کامبت بازهای دو آتیشه است دست به ساخت ماد عجیبی برای Mortal Kombat 11 زده است.

یک تجربه متفاوت برای کامبت بازها

من کاملا مطمئنم که بیشتر طرفداران بازی Mortal Kombat 11 این ماد را جالب می دانند. حالا شما با این ماد می توانید بصورت اول شخص و یا سوم شخص با حریف خود مبارزه کنید. البته در این بین تداخل هایی هم ایجاد می شود که کاملا طبیعی است. گاهی اوقات دوربین به خوبی در جای خود قرار نمی گیرد و باعث می شود که نتوانید ضربات را به خوبی مشاهده کنید.

بازی کردن در نقش Sub Zero در نمای اول شخص و سوم شخص برای همه کامبت بازها بسیار متفاوت است و انجام آن برای چند مبارزه خالی از لطف نیست.

یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که در حالت آنلاین از این ماد استفاده نکنید. آنلاین بودن شما باعث می شود که بازی ناگهان قفل شود، بنابراین توصیه می کنیم از آن فقط در حالت آفلاین استفاده کنید.

برایمان جالب خواهد بود که ببینیم باز هم ماد جدیدی برای Mortal Kombat 11 ساخته می شود یا نه.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024