نمایشگاه ISE 2020: دیوار 583 اینچی QLED سامسونگ و راهکار خلاقانه Flip 2

نمایشگاه ISE 2020: دیوار 583 اینچی QLED سامسونگ و راهکار خلاقانه Flip 2

گسترش نمایشگر های QLED سامسونگ با رابط کاربری هوشمند و در ابعاد بسیار بزرگ و برنامه های جدیدی از جمله دیوار هوشمند (Wall) و صفحه نمایش بهبود یافته Flip 2 ، گام دیگری برای اثبات قدرت برند کره ای به شمار می روند. در نمایشگاه ISE 2020 که از 11 تا 14 فوریه برگزار می شود، سامسونگ از جدیدترین محصولات هوشمند QLED خود که قادر به پخش تصاویر 8K هستند، رونمایی کرد.

در میان محصولات متعدد دارای پنل QLED سامسونگ در حوزه تلویزیون و صفحه نمایش، اولین نمایشگر 8K در جهان که قادر به بهره برداری 24/7 است، به چشم می خورد. جدیدترین صفحه نمایش QLED 8K سامسونگ (مدل QPT-8K) از کیفیت تصویر استثنایی برخوردار است. تلویزیون های QLED سامسونگ به دلیل ارائه تصاویر بسیار جذاب، فناوری HDR10 + و حجم 100 درصد رنگ، به علاوه دقت رنگ مناسب و شدت روشنایی به میزان 2 هزار نیت به عنوان مهم ترین دستاورد های این حوزه در سال 2020 شناخته می شوند.

صفحه نمایش های جدید QLED سامسونگ به صورت دیواری طراحی شده و در نسخه های 65، 75، 82 و 98 اینچی مناسب برای طیف گسترده ای از نیازهای تجاری موجود تولید می شوند. پردازنده کوانتومی 8K دارای قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی که قابلیت های یادگیری عمیق و upscaling است، قدرت لازم برای تبدیل تصاویری با کیفیت کمتر از 8K به تصاویری با کیفیت واقعی 8K را دارند. برخی از قابلیت های مرتبط با صفحه نمایش های جدید QLED سامسونگ کاربرد صنعتی دارند و به عنوان مثال در مراکز بهداشتی از جمله بیمارستان ها برای نمایش تصاویر نزدیک به واقعیت در وضوح 8K مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

با حالت شبیه سازی DICOM، متخصصان مراکز درمانی و بهداشتی قادر به مشاهده تصاویر پزشکی در مقیاس رنگ خاکستری از جمله عکس های MRI و اشعه ایکس برای اهداف غیر قابل تشخیص خواهند بود. با توجه به کیفیت تصویر بی نظیر نمایشگر های جدید QLED سامسونگ، می توان تصاویر پزشکی را در ابعاد بسیار بزرگ و با کیفیت شگفت انگیز مشاهده کرد تا بیماری های نهفته در تصاویر MRI و اشعه ایکس قابل تشخیص شوند.

محصولات سامسونگ با بهره گیری از سیستم عامل Tizen 5.5 تولید می شوند و قابلیت اتصال چهار منبع تصویر مختلف و نمایش محتوای ارسال شده از سوی آنها را با کیفیت 4K و به صورت همزمان دارند. سیستم عامل تایزن 5.5 یک نرم افزار بی نظیر به نام MagicINFO 8 در دسترس مدیران صنایع مختلف قرار دارد تا تصاویر با کیفیت را در ابعاد مورد نیاز مشاهده کنند.

برند کره ای از ویژگی های Micro LED به صورت خلاقانه بهره برده و نتیجه آن را می توان در تولید صفحه نمایش 358 اینچی QLED سامسونگ با نام The Wall مشاهده کرد. نمایشگر های بدون حاشیه سامسونگ The Wall در ابعاد مختلفی از جمله 219 و 292 اینچ برای نسخه های با وضوح تصویر 4K و دو نسخه 437 و 583 اینچ با وضوح تصویر 8K تولید می شوند.

علاوه بر تولید صفحه نمایش های QLED سامسونگ، محصول دیگری به نام Flip 2 به عنوان یک Flipchart و راه حل خلاقانه برای شرکت های بزرگ، مراکز آموزشی، خرده فروشی و مواردی از این قبیل نیز در لیست محصولات جدید این برند مشاهده می شود. طراحی بسیار زیبا و جذاب به همراه ویژگی های خلاقانه متعدد، صفحه نمایش Flip 2 را به گزینه ای استثنایی در بازار تبدیل می کند.

سامسونگ برای کمک به ایجاد همکاری بهتر برای کاربران در مناطق مختلف، با رهبر گروه سیسکو وبکس همکاری کرده است و راه حل های خلاقانه Webex Teams و Webex Roomkit Mini را به همراه نمایشگر Samsung Flip 2 ارائه کرده است. راهکار Webex on Flip با تجربه کاربری بصری، به کاربران اجازه می دهد تا با چند لمس ساده و بدون نیاز به ابزار های جانبی بین صفحات مربوط به فایل سخن رانی، قرار ملاقات های اداری، Flipchart و تخته سفید دو طرفه حرکت کنند.

صفحه نمایش Flip 2 سامسونگ به صورت اختصاصی برای همکاری از راه دور طراحی و تولید شدند و راهکارهای Webex به کاربران امکان می دهند تا از هر مکانی توسط این سیستم عامل در قرار ملاقات های اداری و جلسات ارائه محتوا شرکت کنند. مشتریان Flip 2 می توانند در صفحه های مربوطه به طور همزمان از تخته سفید استفاده کنند و همکاری در لحظه جاری را، صرف نظر از مکان هایی که تیم ها در آن قرار دارند، تسهیل می کنند. ایده خلاقانه Flip 2 به همراه نمایشگره های بسیار بزرگ QLED سامسونگ از جمله محصولات پر طرفدار این برند کره ای در نمایشگاه ISE 2020 بودند.

پست های مرتبط

اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 شرکت کوالکام احتمالاً در ماه اکتبر سال 2024 معرفی شود

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد