تلویزیون دیواری Wall Luxury سامسونگ برای خرید قشر مرفه در دسترس قرار گرفت

مدتی قبل در مورد تلویزیون دیواری سامسونگ مطلبی را منتشر کردیم. سامسونگ با استفاده از پنل های ماژولار میکرو ال ای دی تلویزیونی را با ابعاد سفارشی تا 292 اینچ و نهایت رزولوشن 8K معرفی کرده بود که اکنون در دسترس خریداران قرار گرفته است.

سامسونگ به صورت آنلاین قیمت ماژول های تلویزیون دیواری خود را اعلام نکرده است اما با کمی جستجو از فروشندگان اروپایی می توان به این نتیجه رسید که هر ماژول با قیمتی بین 16.000 تا 23.000 دلار قیمت دارند. هر ماژول نمایشگر به تنهایی دارای رزولوشن 540×960 پیکسل هستند. به عبارتی برای حداقل رزولوشن 4K باید 16 پنل خریداری شود که در مجموع با ابعاد 146 اینچ شما را شگفت زده می کند. البته برای این شگفتی باید حداقل مبلغ 256 هزار دلار را بپردازید که به این مبالغ، هزینه های جانبی و نصب را هم اضافه کنید.

 


تلویزیون Wall Luxury سامسونگ با نهایت ابعاد 292 اینچ و رزولوشن 8K

نمایشگر کریستال ال ای دی سونی برای ثروتمندان با نهایت ابعاد 790 اینچ و دقت 16K


اما خریدارانی که بیشتر از 300 هزار دلار می خواهند پرداخت کنند، با کنار هم قرار دادن تعداد بیشتر این ماژول ها می توانند به رزولوشن 8K دست یابند که در نهایت دیواری از نمایشگرها با ابعاد 292 اینچ در مقابلشان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که سونی پس از سامسونگ تلویزیون دیواری خود را با نهایت تعداد 576 ماژول، ابعاد 790 اینچ و رزولوشن 16K معرفی کرد که البته با نهایت روشنایی 1000 نیت، نسبت به پنل های 2000 نیت سامسونگ ضعیف تر عمل می کنند.

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ

معرفی سرویس Gaming Hub تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند سامسونگ