ویدئو جعبه گشایی شیائومی CC9 پرو / ابر قهرمان دوربین اصلی

شیائومی بالاخره بعد از روند بسیار موفقیت آمیز خود توانست پرچمدارای را روانه بازار کند و بتواند لقب بهترین گوشی هوشمند حال و حاضر دنیا را به خود اختصاص دهد. از جمله قابلیت های بدون رقیب در نظر گرفته شده برای شیائومی می CC9 پرو می توان بدون شک به سنسور های دوربین اصلی آن اشاره کرد، سنسور هایی که سوای میزان رزولوشن بالای در نظر گرفته شده، عملکرد فوق العاده خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.

مشخصات شیائومی می CC9 پرو

در همان ابتدای امر صفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند چشمان شما را به خود جلب می کند. صفحه نمایش 6.47 اینچی سوپر آمولد که به لطف بهره بردن از ناچ زیبا و کوچک واتردراپ، نسبت تصویر 19.5 به 9 را اراده می کند.

باتری قدرتمند و شارژر 30 واتی

اما از نکته های قدرتمند دیگر این گوشی هوشمند، باتری و شارژر در نظر گرفته شده می باشد. بهره بردن از باتری 5260 میلی آمپری، خیال هر کاربری را از طول عمر مفید بالای این گوشی هوشمند راحت می کند. اما شیائومی می CC9 پرو اولین گوشی هوشمند می باشد که در جعبه خود شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع را با خود به همراه دارد.

شاید سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس توانایی پشتیبانی از شارژر 45 واتی را داشته باشد اما در جعبه این گوشی هوشمند شاهد قرار گیری شارژر 25 واتی بوده ایم. شارژر 30 واتی شیائومی می CC9 پرو توانایی شارژ کامل باتری 5260 میلی آمپری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 65 دقیقه خواهد داشت.

قدرتمند ترین سنسور های دوربین اصلی

اما قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای این پرچمدار شیائومی، سنسور های دوربین اصلی آن می باشد. برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیچیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در قسمت بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی قرار گرفته است. سنسور های دوربین اصلی شیائومی می CC9 پرو توانستند در کنار هواوی میت 30 پرو، با کسب امتیاز 121 از وب سایت معتبر دگزومارک در رتبه اول جدول دوربین های اصلی گوشی های هوشمند قرار بگیرد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !