مقایسه دوربین شیائومی می CC9 پرو و هواوی پی 30 پرو

مقایسه دوربین شیائومی می CC9 پرو و هواوی پی 30 پرو را این بار در نظر گرفته ایم. گپیش از رونمایی شیائومی می CC9 پرو و نیز حتی هواوی میت 30 پرو، این هواوی پی 30 پرو بود که به عنوان بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین های اصلی شناخته می شد. بعد از آن سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس این مکان را به خود اختصاص داد و تا به امروز که رتبه اول جدول دگزومارک در اختیار شیائومی می CC9 پرو و هواوی میت 30 پرو می باشد.

شیائومی می CC9 پرو توانست با بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی پنج گانه، همانند هواوی میت 30 پرو امتیاز 121 را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کند.

مشخصات دوربین شیائومی می CC9 پرو

در قسمت بریدگی ناچ واتردرائپ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم.

شیائومی می CC9 پرو

برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیچیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

مشخصات دوربین هواوی پی 30 پرو

پی 30 پرو از چهار سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره برده. سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 یکی از قدرتمند ترین سنسور ها در میان پرچمداران این شرکت و نیز در مقایسه با شرکت های دیگر می باشد.

هواوی پی 30 پرو

برای دوربین اولترا واید یا همان فوق عریض نیز سنسور 20 مگاپیکسلی 16 میلی متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده. اما یکی دیگر از سنسور های قدرتمند  این گوشی، سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپی آن بود که توانایی زوم 5 برابری اپتیکال را نیز با خود به همراه داشت. سنسور TOF نیز در کنار سه سنسور دیگر، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در ادامه شما را به دیدن ویدئو مقایسه دوربین شیائومی می CC9 پرو و هواوی پی 30 پرو دعوت می کنیم تا ببینیم دوربین های اصلی کدامیک از دو گوشی هوشمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !