تاریخ رونمایی رسمی گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 به همراه مشخصات فنی

بالاخره بعد از شایعات منتشر شده در خصوص مشخصات در نظر گرفته شده برای گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر این شرکت، مشخص شد که محصولات جدید سامسونگ قرار است در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) بصورت رسمی معرفی شوند. اسمارتفون هایی که این بار به نسبت نسل های قبلی قرار است با بهره بردن از مشخصات قدرتمند تر و تکنولوژی هایی جدید روانه بازار شوند.

سامسونگ گلکسی Z Flip3 این بار برخلاف سامسونگ گلکسی Z Flip 5G که به صفحه نمایش ثانویه 1.1 اینچی در حالت تاشو مجهز شده بود و ابعاد کوچکش انتقاد هایی را در پی داشت، قرار است از صفحه نمایش بزرگتری با ابعاد 1.9 اینچی بهره مند شود. صفحه نمایشی که این بار اعلان های بیشتری را به نسبت صفحه نمایش کوچک نسل قبلی نمایش خواهد داد. صفحه نمایش اصلی با ابعاد 6.7 اینچی با توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز نیز این گوشی هوشمند را همراهی خواهد کرد.

در طرف دیگر گلکسی Z Fold3 بدون شک قدرتمند ترین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ می باشد که به نسبت نسل های قبلی، مشخصات قدرتمند تری را با خود به همراه خواهد داشت. یکی از قابلیت های جدید که سامسونگ قرار است برای اولین بار از آن بهره مند شود، حضور تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش برای این گوشی هوشمند می باشد که البته هنوز بصورت رسمی تایید نشده است.

در قسمت پشتی به احتمال زیاد شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین با رزولوشن 12 مگاپیکسلی (احتمال حضور سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسلی نیز وجود دارد)، یک سنسور دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی برای صفحه نمایش ثانویه و سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی صفحه نمایش اصلی خواهیم بود.


هر آنچه از سامسونگ گلکسی Z Fold3 می دانیم


در بخش مشخصات سخت افزاری، با توجه به بنچمارک های منتشر شده، به احتمال زیاد این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 888 به همراه رم 12 گیگابایتی مجهز خواهد شد. اما سامسونگ در این رویداد با توجه به اخبار منتشر شده، قصد رونمایی از گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 4 کلاسیک و بادز 2 را نیز دارد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !