شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 10 این بار قدرتمند تر از همیشه

بعد از شایعات بسیار منتشر شده حال، شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 10 قرار شده قدرتمند تر از همیشه برای این پرچمدارن جدید در نظر گرفته شود. این در حالی می باشد که پیش از این مطلع شده بودیم که گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 سامسونگ این بار به شارژر 25 واتی با قابلیت شارژ سریع مجهز می شوند. تا همین جا هم از شارژر های 15 واتی خانواده گلکسی اس 10 قدرتمند تر می باشند.

البته هنوز هم اخباری مینی بر استفاده شارژر 45 واتی برای این غول های قدرتمند به گوش می رسد ولی احتمالش چندان قوی نخواهد بود. حال نیز شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 10 مورد تایید FCC قرار گرفته. اما نکته جالب محدودیت های در نظر گرفته FCC برای شارژر های وایرلس می باشد.

سامسونگ اعلام کرده که توانایی ارائه شارژر های و.ایرلس 20 واتی را برای این پرچمداران سری نوت جدید خود را دارد. اما FCC تنها شارژر وایرلس تا 15 واتی را مورد تایید قرار داده و با این تفاصیل سامسونگ با وجود رونمایی از شارژر وایرلس 20 واتی خود در نمایشگاه MWC شانگهای اجازه استفاده از این شارژر را برای پرچمدارن جدید سری نوت خود نخواهد داشت.

به هر حال با توجه به صفحات نمایش بسیار غول پیکر در نظر گرفته شده، این بار سامسونگ تمرکز بیشتری را برای انتخاب شارژر ها و باتری های در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدید خود به خرج داده.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد