بازیمو: جدایی Lazlow Jones نویسنده سری GTA از Rockstar Games

شرکت Rockstar Games یکی از بزرگترین استودیوهای بازی سازی است که گیمرهای قدیمی هم خاطرات زیادی با آثار این استودیو دارند. این استودیو آثار بزرگ و موفقی همچون Midnight Club، GTA، Manhunt، Red Dead Redemption و خیلی بزرگ دیگری را درکارنامه خود دارد. در طی این سال ها افراد خلاق زیادی در این استودیو فعالیت کردند و باعث شکوفایی خود و آثار این استودیو شدند. بازی های استودیو Rockstar Games به وسعت گیم پلی، آزادی عمل فراوان و جاه طلبی بی حد و مرز شهرت دارد. یکی از افرادی که در Rockstar Games حضور بسیار موثری داشت Lazlow Jones بود.

جونز کسی که حدود 19 سال در راک استار به عنوان نویسنده، کارگردان و برنامه نویس فعالیت می کرد. Lazlow Jones همیشه ایده های جالبی برای ارایه کردن داشت یکی از این ایده های عجیب که در سر داشت بعد از حضورش در بخش رادیویی DJ بازی GTA 3 که در سال 2001 عرضه شد توانست به شکلی جدی خود را معرفی کند.

او به عنوان رییس گروه تولید Rockstar Games فعالیت می کرد و بر کلیه محتوای صوتی و تصویری درون برنامه مانند برنامه های رادیویی و تلویزیونی درون بازی فعالیت می کرد. اخیرا در طی اتفاقی عجیب Lazlow Jones در صفحه لینکدین خود اعلام کرده است که بعد از 19 سال از راک استار جدا شده است و اعلام کرده که هم اکنون مشغول ساختن چندین پروژه از جمله ایجاد نمایش های جدید برای کمپانی والت دیزنی و شبکه نتفلیکس و مشاوره برای یک شرکت بازی های ویدیویی است که البته فعلا اسمی از این شرکت نبرده است. همچنین با یک نویسنده و کارگردان کمدی مرکزی و یک تهیه کننده و کارگردان سابق Dream Works همکاری می کند. جونز علت جدایی اش از راک استار را نگهداری از خواهرش عنوان کرده که به بیماری سرطان مبتلا است.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید