امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ ساعت : ۰۳:۰۹

استودیو بلوبر تیم و شرکت Konami برای ساخت یک بازی جدید همکاری می‌کنند

استودیو بازی‌سازی بلوبر تیم که قبلاً بازسازی فوق‌العاده Silent Hill 2 را انجام داده بود، تایید کرد که همکاری‌اش با Konami ادامه خواهد یافت و این دو در حال توسعه یک بازی جدید هستند.

در پیامی جدید که روی وبسایت رسمی این استودیو منتشر شد، بلوبر تیم، توسعه‌دهنده لهستانی، اعلام کرد که همکاری خود را با Konami ادامه می‌دهد. این استودیو اظهار کرد که این دو شرکت قرارداد جدیدی برای یک پروژه مشترک امضا کرده‌اند. این پروژه جدید بر اساس یک حق مالکیت مشخص از سوی Konami خواهد بود، به طوری که مانند بازسازی Silent Hill 2، کونامی دوباره ناشر و صاحب حقوق این بازی جدید می‌شود.

هرچند که هیچ‌کدام از سازندگان بازسازی Silent Hill 2 و Konami هنوز مشخص نکرده‌اند که این پروژه جدید بر اساس کدام حق مالکیت خواهد بود، با توجه به اینکه بلوبر تیم شناخته‌شده‌ترین استودیو برای ساخت بازی‌های ترسناک است، احتمال زیادی وجود دارد که این استودیو دوباره با سری Silent Hill درگیر شود. بازسازی نسخه اول این سری که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک تاریخ شناخته می‌شود، می‌تواند برای بسیاری از طرفداران خوشایند باشد و دیدن اینکه بلوبر تیم چه کاری با این فرانچایز جدید انجام می‌دهد هیجان‌انگیز خواهد بود.

در هر صورت، بلوبر تیم ثابت کرده که توانایی خلق تجربه‌های ترسناک جذاب را دارد. این استودیو در بازسازی Silent Hill 2 به خوبی این توانایی را به نمایش گذاشت. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC و پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار دارد. ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با بازی‌ها و سایر اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد ادامه همکاری بلوبر تیم و Konami چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *