سونی اکسپریا 1V در راه است / روند موفقیت آمیز سونی ادامه خواهد داشت

سونی اکسپریا 1V و یا اکسپریا 1 اس نام هایی می باشد که برای گوشی هوشمند بعدی این شرکت پیش بینی می شود. تصویر جدید بصورت رسمی از این شرکت منتشر شده که شبیه به این محصول جدید را پیش از این در میان محصولات سونی مشاهده نکرده بودیم و این بار قرار است بعد از اکسپریا 1 بار دیگر سونی جانی دوباره بگیرد.

سونی بعد از سال های ضعیفی که پشت سر گذاشت و کاهش فروش چشم گیر این شرکت معتبر، بار دیگر با اکسپریا 1 جانی دوباره گرفت و توانست در میان پرچمداران قدرتمند دیگر شرکت حرفی برای گفتن داشته باشد.

این گوشی هوشمند توانست با صفحه نمایش بلند قامت خود بالاترین نسبت تصویر 21 به 9 را در میان صفحه نمایش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

سوای این صفحه نمایش قدرتمند، سونی برای اولین بار از دوربین های اصلی سه گانه ای برای این گوشی هوشمند بهره برد. حال اما تصاویر جدید خبر های خوشایندی با خود به همراه دارد.

این بار همانند اکسپریا 1 شاهد استفاده از سنسور های اصلی سه گانه ای برای دوربین اصلی می باشیم. اما نکته تمایز این سنسور ها با سنسور های دوربین اصلی اکسپریا 1، محل قرار گیری آن ها می باشد.

سنسور های دوربین اصلی اکسپریا 1 در قسمت مرکزی پشت گوشی قرار گرفته بود اما تصاویر منتشر شده خبر از قرار گرفتن این سنسور های در قسمت بالایی گوشه راست این گوشی هوشمند می دهد. پیش بینی ها خبر از رونمایی این گوشی هوشمند در نمایشگاه IFA امسال را می دهد.

پیش بینی می شود که صفحه نمایش IPS LCD برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود. پردازنده اسنپدراگون 855 نیز از دیگر مشخصات پیش بینی شده برای این محصول جدید سونی می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد