سونی اکسپریا 5 II با دوربین های قدرتمند رونمایی می شود

مدت هاست که دیگر سونی در زمینه گوشی های هوشمند نتوانسته آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. اما بعد از نمایشگاه IFA 2019 شاهد رونمایی سونی اکسپریا 5 به عنوان جدیدتری گوشی هوشمند این شرکت بودیم که با بهره بردن از صفحه نمایشی بلند قامت، توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. این بار قرار است اکسپریا 5 II با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند تر به نسبت نسل قبلی بصورت رسمی رونمایی شود.

در همان ابتدا به سراغ طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می رویم. سونی بار دی گر از همان طراحی که برای اکسپریا 5 استفاده کرده بود، برای این گوشی هوشمند جدیدش در نظر گرفته. صفحه نمایشی با طراحی ساده که توانایی ارائه نسبت تصویر بالای 21 به 9 را خواهد داشت.

اما در قسمت پشتی شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین هستیم. سنسور های ZEISS این بار این گوشی هوشمند را همراهی می کنند که پیش از این عملکرد خوبی را در گوشی های هوشمند نوکیا از خود به نمایش گذاشته بودند. پیش بینی می شود که یک سنسور اصلی به همراه سنسور فوق عریض و سنسور تله فوتو، سنسور های دوربین سه گانه سونی اکسپریا 5 II را تشکیل خواهند داد.

در مورد صفحه نمایش پیش بینی می شد که این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی  5.6 یا 5.8 اینچی مجهز شود، اما این اسمارتفون قرار است به صفحه نمایشی 6.1 اینچی مجهز شود. در بخش مشخصات سخت افزاری هنوز اخباری منتشر نشده اما سونی اکسپریا 5 II از پردازنده ای بهره خواهد برد که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود