SPATIUM M570 PRO اولین سالید مبتنی بر PHISON E26 با سرعت 14 گیگابایت در ثانیه

َرکت تایوانی MSI سری جدید SPATIUM M570 PRO را معرفی کرد که دارای کنترلر انقلابی PHISON E26 PCIe Gen 5 SSD و پیشرفته‌ترین فلش 3D NAND است. SSD سری SPATIUM M570 PRO که برای افزایش محدودیت‌های عملکرد ذخیره‌سازی طراحی شده است، حداکثر سرعت خواندن شگفت‌انگیز 14 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند که رکورد جهانی با یک کنترلر PHISON است.

مدیر عامل Phison Electronics، گفت “همکاری فیسون و MSI از خط تولید SSD آغاز شده است. از آنجایی که هر دو شرکت به ترتیب در کنترلر NAND و یکپارچه سازی سیستم کامپیوتری، تخصص خود را دارند. علاوه بر این MSI در تولید SSD تولیدکنندگان محتوا، گیمرها و کاربران حرفه ای را هوف قرار داده است. جایگاهی که با استراتژی بلندمدت Phison مطابقت دارند. سالید سری SPATIUM M570 Pro که توسط MSI معرفی شد، این بار از کنترلر E26 فیسون استفاده کرد. از آنجایی که عملکرد PCIe 5.0 بسیار سریعتر از نسل قبلی PCIe 4.0 است، این دو شرکت تست ها و بحث های زیادی در مورد مصرف انرژی و اتلاف گرما انجام داده اند که تجربه همکاری ارزشمندی است. در آینده، Phison به پشتیبانی از MSI از طریق فناوری کنترلر ادامه خواهد داد.”

با استفاده از اسلات لایتنینگ Gen 5 M.2 در مادربرد MSI MPG X670E CARBON WIFI، عملکرد فوق‌العاده‌ MSI SPATIUM M570 PRO که توسط کنترلر PS5026-E26 PHISON مدیریت می شود، آزمایش شده. آزمایشات نشان می‌دهد که SSD سری SPATIUM M570 PRO می‌تواند به سرعت خواندن متوالی بیش از 14 گیگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 12 گیگابایت در ثانیه برسد.

ام اس آی برای پایداری در سرعت بالا و البته کاهش دمای تولیدی در چنین سرعت خیره کننده ای، یک راهکار حرارتی ایده آل را برای این SSD در نظر گرفته. هیت سینک بزرگی که با استفاده از یک فن فعال، قادر به خنک سازی بی نقص، افزایش پایداری و طول عمر سالید است. همچنین برای زیبا سازی این هیت سینک، نورپردازی RGB با قابلیت همگام سازی ارائه می شود.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !