اسپرینت پوشش شبکه های اینترنتی 5G خود را برای برخی از شهر های امریکا آغاز کرد

شبکه های 5G اسپرینت به عنوان اولین شرکت پوشش دهنده چنین شبکه هایی برای برخی از شهر های بزرگ امریکا در دسترس قرار گرفته است. در حالی که شرکت های ورایزون و AT&T نیز مسئولین پوشش شبکه های 5G شهر های امریکا را به عهده گرفته اند، این اسپرینت است که فعال تر از دو شرکت دیگه در حال حاضر پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم را آغار کرده است.

در خبری که اسپرینت بصورت رسمی منتشر کرد و با ارائه نقشه هایی که مناطق تحت پوشش شبکه های 5G این شرکت را مشخص می کند، این شرکت آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل جدید اعلام کرده است.

اسپرینت در این بیانیه شهر هایی که در حال حاضر به این شبکه های پر سرعت دسترسی دارند را مشخص کرده و نیز شهر هایی که در آینده نزدیک در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته اند را نیز معرفی کرده است.

شهروندان شهر های آتلانتا، دالاس، هوستون و کنزاس سیتی از جمله شهر های امریکا می باشند که در حال حاضر تحت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم قرار گرفته اند. البته تمام نقاط شهر های اشاره شده به شبکه 5G دسترسی نخواهند داشت و در نقشه های منتشر شده بصورت دقیق مشخص شده که هر نقطه تا حداکثر میزان چه شبکه های اینترنتی را پشتیبانی خواهند کرد.

شیکاگو، لس آنجلس، نیویورک، فونیکس و واشنگتون دی سی از جمله شهر هایی بعدی خواهد بود که در آینده نزدیک به شبکه های اینترنتی نسل جدید مجهز خواهند شد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد