ویدئویی از جعبه گوشی هوشمند Realme 4 افشا شد

ویدئویی از بسته بندی گوشی هوشمند بعدی شرکت ریلمی منتشر شده است و در آن شکل بسته بندی جعبه Realme 4 را شاهد هستیم. در حالی که تنها 4 ماه از زمان معرفی Realme 3 میگذرد، به نظر میرسد این شرکت چینی قصد دارد جایگزین تازه ای را برای این دستگاه معرفی کند.

اکنون ویدئویی در یوتیوب منتشر شده که جعبه خرده فروشی این دستگاه را به نمایش گذاشته است. بر اساس این ویدئو، جعبه گوشی هوشمند Relame ظاهری ساده دارد و عدد 4 با فونتی بزرگ و رنگ طلایی روی آن نقش بسته است در حالی که عبارت Relame پائین تر از این عدد قابل رویت است.

با این حال این ویدئو طوری فیلمبرداری شده است که نمیتوان از صحت آن مطمئن بود. تنها زاویه ای که جعبه Realme به نمایش گذاشته شده، روی جعبه است بنابراین صحت و سقم آن قطعی نیست. علاوه بر ویدئویی که از جعبه دستگاه منتشر شده، تصویری منتسب به Realme 4 نیز در توییتر به اشتراک گذاری شده است که نمای پشت گوشی را نشان میدهد.

با توجه به شکل طراحی قسمت دوربین اصلی این تصویر و شباهت آن به Realme 2 میتوان گفت که این تصویر جعلی است و احتمالا با فتوشاپ از روی مدل های قبلی طراحی شده است. ریلمی امسال این محصول را روانه بازار خواهد کرد و انتظار میرود در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند رسانه ای شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد