اسپرینت به جمع شرکت های پوشش دهنده شبکه 5G در امریکا پیوست

بعد از شرکت های ورایزون و AT&T، اسپرین نیز به جمع شرکت های پوشش دهنده شبکه 5G در امریکا پیوست. برخی از شهر های بزرگ امریکا به عنوان اولین شهر های جهان برای استفاده از شبکه های اینترنتی نسل پنجم در نظر گرفته شده اند. در حال حاضر تنها شهر های تگزاس، جورجیا و کانزاس می باشند که از چنین شبکه های اینترنتی قدرتمندی بهره مند شده اند و لوس آنجلس و نیویورک تا پایان سال میلادی جاری به این جمع اضافه خواهند شد.

پوشش شبکه 5G اسپرینت خبر خوش برای ال جی و HTC

بعد از اینکه سامسونگ گلکسی اس 10 5G اولین گوشی هوشمندی بود که از مودم های با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G بهره مند شده بود که اکثر شرکت ها پوشش دهنده شبکه های 5G مایل به همکاری با این شرکت کره ای بودند. شرکت های دیگری نیز محصولات 5G خود را روانه بازار کردند.

ال جی وی 50 تینکیو 5G و اچ تی سی 5G هاب از جمله گوشی های هوشمند 5G می باشند که از این پس با توجه به پوشش شبکه های 5G توسط اسپرینت، می توانند در بازار های امریکا فعالیت خود را آغاز کنند. البته اسپرینت شبکه های 5G سامسونگ گلکسی اس 10 5G را نیز فراهم خواهد کرد.

اسپرینت تصمیم دارد تا از باند 4G برای شبکه های اینترنتی نسل پنج خود استفاده کند. به احتال زیاد این شرکت نمیتواند میزان سرعتی همچون ورایزون و AT&t را ارائه کند. پیش از این رکورد های سرعتی 1 گیگابایت در ثانیه در برخی نقاط محدود این شهر ها نیز به ثبت رسیده است.

پیش بینی می شود اسپرینت در برخی نقاط به حداکثر سرعت 700 مگابایت در ثانیه دست پیدا کند.

منبع: techradar

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد