گزارش تصویری از غرفه ام اس آی در کامپیوتکس 2019

ام اس آی مانند همیشه با غرفه ای بزرگ و مجهز در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 حضور دارد. این شرکت تایوانی با جدیدترین محصولات خود، حضور قدرتمندش را در این نمایشگاه اعلام کرد.

ام اس آی نمایشگاه کامپیوتکس 2019 را با نمایشی از مادربردهای سری MEG (محصولات رده بالا)، مدل MPG (محصولات گیمینگ) و مدل MAG (میانرده های مستحکم و گیمینگ) آغاز کرد. مادربردهای متنوع مبتنی بر چیپ ست های مختلف برای پشتیبانی از پردازنده های اینتل و AMD. در این میان مادربردهای جدید X570 از دیگر جذابیت های این غرفه بود.

مادربردهای CREATION هم طبق معمول با ظاهر جذاب، طراحی خاص خنک کننده در دو مدل X399 و X570 خودنمایی می کرد. این مادربردها با تمرکز بر تولید محتوا و رندرینگ، عملکرد عالی را به نمایش می گذارند.

نمایش کاملی از کارت گرافیک های این شرکت با مدل های LIGHTNING Z (پرچمدار)، مدل GAMING X TRIO (رده بالا)، مدل DUKE (گیمینگ بی نقص)، مدل GAMING Z (گیمینگ کوچک و زیبا)، مدل ARMOR (میان رده ای قدرتمند) و مدل VENTUS (ساده بی آلایش) در کامپیوتکس 2019 صورت گرفت. اما در این غرفه به خاطر جشن 10 سالگی مدل LIGHTNING، نسخه ای خاص با رنگ بندی متفاوت از مدل LIGHTNING Z معرفی شد.

قابل ذکر است که مادربرد X399 CREATION به عنوان برترین مادربرد ATX و کارت گرافیک LIGHTNING Z به عنوان برترین کارت گرافیک انویدیا از سوی EUROPEAN HARDWARE AWARDS 2019 شناخته شده است.

LIGHTNING Z PINK

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد